هاست پرسرعت
بازی

اطلاعات جدیدی از وضعیت فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شد

اطلاعات جدیدی از وضعیت فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شد

جرج مارتین به تازگی درباره فصل دوم سریال مورد انتظار House of the Dragon به صحبت پرداخته است.

تبلیغات

پس از پایان ناامید کننده سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) که موجب خشم و ناراحتی طرفداران دنیای وستروس شده بود اما در سال گذشته شبکه HBO نخستین اسپین‌آف از دنیای بازی تاج و تخت تحت عنوان House of the Dragon (خاندان اژدها) را روانه تلویزیون کرد که با استقبال بی‌سابقه‌ای از سوی مخاطبین مواجه شد و سریعاً فصل دوم آن مورد تمدید قرار گرفت. فصل دومی که پروسه تولید خود را در ارامش سپری کرده و اعتصابات نویسندگان و بازیگران هالیوودی تاثیری بر آن نداشته است.

جرج آر. آر. مارتین به عنوان خالق و نویسنده نغمه آتش و یخ که پیشتر به حمایت از نویسندگان پرداخته بود، به تازگی حول محور اعتصابات حزب بازیگران آمریکا به صحبت پرداخته و به آینده فصل دوم سریال خاندان اژدها اشاره کرده است.

او در پست جدید وبلاگ خود فاش کرده که:

با توجه به شرایط بحرانی هالیوود، House of the Dragon جزو معدود سریال‌هایی به شمار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری آن بدون هیچ مشکلی ادامه پیدا کرده و طبق گزارشاتی که به دست من رسیده، پروسه تولید نیمی از فصل دوم سریال خاندان اژدها به پایان رسیده است. فیلم‌برداری این سریال بیشتر در شهر لندن دنبال شده و فیلم‌نامه آن نیز ماه‌ها قبل از شروع اعتصابات نویسندگان به پایان رسیده بود. بازیگران حاضر در مقابل دوربین همگی جزوی از اتحادیه بریتانیا بوده و ارتباطی با حزب ملی بازیگران آمریکا ندارند و همین مسئله حمایت آن‌ها از اعتصابات را منع کرده است و اگر که هر یک از آن‌ها واکنشی نسبت به این موضوع نشان دهند، می‌توانند مورد شکایت قرار گرفته و هیچ حمایتی از آن‌ها صورت گرفته نخواهد شد.

با وجود آن که اعتصابان نویسندگان و بازیگران امری قابل درک بوده و آن‌ها برای تحقق خواسته‌های عادلانه خود دست به چنین کاری زده‌اند اما این که پروسه تولید فصل دوم سریال House of the Dragon همچنان ادامه دارد، می‌تواند هر مخاطبی را خوشحال نماید. سریالی که برای پخش در سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

منبع: کمیک‌بوک

تبلیغات
DARKSIRENخستهshHaj_HosseinmeysambCameraManunitedAli_pxهیولاAshen undead the bearerthe one above all

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا