هاست پرسرعت
بازی

اطلاعات رسمی بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفت

اطلاعات رسمی بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفت

به تازگی جزئیاتی رسمی از بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفته است که به صحبت در مورد داستان و گیم‌پلی آن می‌پردازد. هم‌چنین این طور که به نظر می‌رسد با یک بازی بین نسلی طرف هستیم و ارتقا از نسل هشتم به نسل نهم رایگان است.

پس از ماه‌ها شایعات و گمانه‌زنی، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) رسما تایید کرد که Assassin’s Creed Mirage نام رسمی بازی بعدی سری Assassin’s Creed خواهد بود. قرار است در جریان رویداد Ubisoft Forward در دهم سپتامبر شاهد رونمایی رسمی از بازی باشیم. با این حال با توجه به بزرگ بودن این پروژه و توجهات زیادی که به آن جلب شده، این به معنای توقف افشاگری‌های پیش از موعد نیست.

تام هندرسون (Tom Henderson)، یکی از منابع داخلی معتبر دنیای بازی‌های ویدیویی، به تازگی توضیحات رسمی بازی از صفحه‌ی فروشگاه پلی استیشن آن را فاش کرده است. این توضیحات بسیاری از شایعات قبلی را تایید می‌کنند. نام شخصیت اصلی بازی Basim خواهد بود و در بازی به بغداد قرن نهم میلادی سفر خواهیم کرد.

تبلیغات

بار دیگر مثل گزارشات و شایعات قبلی، این توضیحات تایید می‌کنند که برخلاف بازی‌های اخیر Assassin’s Creed، قرار است شاهد تمرکز بیشتر بر روی مخفی‌کاری باشیم. به علاوه به “یک شهر شلوغ و پویا که به تمام حرکات شما واکنش نشان می‌دهد” هم اشاره شده است. این یعنی بار دیگر مثل شایعات قرار است شاهد شهری شلوغ مثل Assassin’s Creed Unity باشیم.

خبر خوب دیگر این است که این بازی یک عنوان میان نسلی خواهد بود و ارتقا از نسل قبلی به نسل کنونی بدون هیچ هزینه‌ی اضافه انجام خواهد پذیرفت. برخی شایعات دیگر به این موضوع اشاره می‌کنند که یوبی‌سافت قصد دارد یک ریمیک از بازی Assassin’s Creed اول را به عنوان بخشی از سیزن پس Assassin’s Creed Mirage ارائه دهد. البته این صحبت این موضوع هنوز مشخص نیست.

در نهایت باید منتظر Ubisoft Forward ماند و دید که یوبی‌سافت چه برنامه‌ای برای آینده‌ی فرنچایز Assassin’s Creed دارد.

Invisible bearded userKHEDER_Pro_GamerHossein82NJailor70محمدرضاTlou part 2 game of the century❤GOD OF WAR❤SoLTaNMehran.BaAMIR WAZOWSKIهمسایه ( فن بوی = پنچری )Pashmak..darhalkhabPc and ps5mahdi12345HASSAN_SHAHINInsightمتینRAGNARÖKهادی صفاییBehzaaadmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا