اظهارات نویسنده Moon Knight نسبت به ساخت فصل دوم این سریال

اظهارات نویسنده Moon Knight نسبت به ساخت فصل دوم این سریال

علی‌رغم این که سریال Moon Knight موفقیتی بسیار بزرگ برای مارول بود، اما نویسنده آن ادعا کرده که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت فصل دوم وجود ندارد.

در حالی که هر ساله شاهد گسترش دنیای سینمایی مارول در سینما و تلویزیون هستیم، اما کنترل تعداد زیادی از شخصیت‌ها به مشکل بزرگی برای استودیو مارول تبدیل شده است. در حالی که با فیلم‌هایی همچون Thor: Ragnarok و یا Doctor Strange in the Multiverse of Madness ما شاهد پرداختن به تعداد زیادی از شخصیت‌ها هستیم، اما در سمت مقابل شخصیتی مثل شوالیه ماه به حاشیه رانده می‌شود.

اگرچه که سریال اختصاصی Moon Knight با هنرنمایی اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در سرویس دیزنی ‌پلاس با استقبال گسترده‌ای روبرو شد، اما به هیچ عنوان نشانه‌ای از حضور او در دنیایی سینمایی مارول یافت نشد.

جرمی اسلتر (Jeremy Slater) که وظیفه نویسندگی این سریال را بر عهده داشت، در سکانس پایانی Moon Knight شخصیت سوم یعنی مارک اسپکتور را معرفی کرد که طرفداران را برای فصل بعدی هیجان‌زده نمود. با این حال طبق صحبت‌های جدید او، مارول درباره ساخت فصل دوم هیچ واکنشی نشان نداده است.

در حقیقت نمی‌توانم با اطمینان صحبت کنم. تصمیم نهایی بر عهده شخص کوین فایگی (Kevin Feige) خواهد بود، زیرا او باید برای ساخت فصل دوم چراغ سبز دهد. البته که ادامه این مجموعه به حضور اسکار آیزاک نیز بستگی دارد؛ زیرا او بر خلاف باقی بازیگران دنیای سینمایی مارول، تنها برای یک فصل از Moon Knight قرارداد بسته است. او این توانایی را دارد که تا مدت‌ها به ایفای نقش شوالیه ماه پرداخته و همه را شگفت‌زده نماید. با این حال نمی‌توان چنین مسئله‌ای را در حال حاضر با اطمینان اعلام کرد.

با توجه به این که استودیو مارول قصد دارد تا جنبه‌های تاریک‌تری از MCU را با پروژه‌های Blade و Werewolf by Night را به معرض نمایش بگذارد، احتمال حضور شخصیت شوالیه ماه در MCU بیش از پیش افزایش یافته است.

در هر حال، فعلاً هیچ برنامه مشخصی از سوی مارول و کوین فایگی در رابطه با این شخصیت منتشر نشده و تنها می‌توان صبر کرد و به آینده امیدوار بود.

منبع: مووی‌وب

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل