اعتراض طرفداران به وضعیت نامطلوب نسخۀ Firefly بازی The Last of Us Part 1

اعتراض طرفداران به وضعیت نامطلوب نسخۀ Firefly بازی The Last of Us Part 1

طبق گزارش‌ها، نسخه Firefly بازی The Last of Us Part 1 برای برخی از مشتریان آسیب دیده است و سونی تاکنون از جایگزین کردن آن‌ها خودداری کرده است.

این پکیج با قیمت 99.99 دلار و به طور انحصاری در ایالات متحده از طریق PlayStation Direct فروخته می‌شود. اولین موج پیش فروش گران‌ترین نسخه The Last of Us Part 1 در کمتر از یک ساعت پس از معرفی بازی به اوج خود رسید. در حال حاضر که بازی منتشر شده است، نسخه‌های ویژه بازی در حال رسیدن به دست مشتریان است و با این حال، بازیکنان متعددی گزارش می‌دهند که به لطف عدم حفاظت درست در حین حمل کالا، این بسته آسیب دیده است.

نسخه Firefly شامل جوایز مختلف درون بازی، نسخه‌ محدود SteelBook و شماره 1 تا 4 کمیک The Last of Us: American Dreams است. بازی و موارد اضافی در یک جعبه مقوایی قرار دارند و به نظر می‌رسد که بدون محافظت ارسال شده و در معرض آسیب قرار دارند. این انتقاد توسط تعداد زیادی از بازیکنان در توییتر گزارش شده است.

به گفته کاربر Porshapwr@، هنگامی که آن‌ها به پشتیبانی مشتری PlayStation Direct مراجعه کردند، هیچ گزینه‌ای برای جایگزینی و ارسال مجدد کالا مشاهده نکردند. در عوض، یک کوپن تخفیف 20 درصدی برای سفارش بازی آینده این شرکت پیشنهاد شده است. به نظر می‌رسد که هیچ راهی برای انجام سفارشات جایگزین وجود ندارد. سونی هنوز به طور عمومی در مورد این موضوع اظهار نظر نکرده است.

همزمان با انتشار بازی، نسخه Firefly در ساعت 12 صبح به وقت شرقی در ایالات متحده موجود شد، اما سریعا به اتمام رسید و اکنون تا شش برابر قیمت اصلی در Ebay موجود است. این عنوان برای رایانه‌های شخصی نیز در حال توسعه است و در حالی که هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست، یکی از کارمندان ناتی داگ ادعا کرده است که پس از عرضه نسخه پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

شبکه HBO اخیرا اولین تریلر رسمی از اقتباس تلویزیونی The Last of Us را که در سال 2023 پخش خواهد شد، به نمایش گذاشت. باید دید جهان رو به رشد The Last of Us در آینده چگونه عمل خواهد کرد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل