هاست پرسرعت
خودرو

اعلام اسامی برندگان پیش فروش 6 محصول پرطرفدار سایپا + آمار ثبت نام

اعلام اسامی برندگان پیش فروش 6 محصول پرطرفدار سایپا + آمار ثبت نام

پیش فروش 6 محصول سایپا از جمله شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا.اس و وانت سایپا با موتور ام.۱۳ از امروز 8 صبح آغاز شد.با وجود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، خودروسازان همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه دهند.

فروش محصولات سایپا.jpg

برای شرکت در این طرح فروش بر روی آن کلیک کنید.

بروزرسانی 1 اسفند 1400

قرعه کشی محصولات سایپا روز یکشنبه اول اسفندماه سال 1400 با حظور نهادهای نظارتی انجام شد و اسامی برندگان این قرعه کشی نیز ساعت 22 همان روز منتشر شد.

با انتشار آمار این طرح مشخص شد برای این پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا ۱۱۵ هزار و ۳۴۱ نفر شركت كردند كه ۹۹ هزار و ۹۰۴ نفر واجد شرايط شناخته شدند.

ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۳۵ هزار و ۷۰۰ خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود، ۷۱ هزار و ۴۰۰ نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۷ هزار دستگاه خودرو شاهین G، پنج هزار و ۸۰۰ دستگاه کويیك با گیربكس معمولي، ۵ هزار دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار  و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۱۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه ساینا.اس و هزار و ۶۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه شده بود/

اسامی منتخبین این طرح بر روی وبسایت رسمی این خودروساز منتشر شده و منتخبان از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازي سايپا براي منتخبين طرح پیش فروش یک ساله، پيامك ارسال مي كند اما براي اطمينان بيشتر ضرورت دارد كه ثبت نام كنندگان به سايت سايپا مراجعه كنند.

 

محله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا