هاست پرسرعت
بازی

اعلام تاریخ برگزاری تست فنی و انتشار بازی The Texas Chain Saw Massacre

اعلام تاریخ برگزاری تست فنی و انتشار بازی The Texas Chain Saw Massacre

بازی ترسناک مولتی‌پلیر The Texas Chain Saw Massacre در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ (۱۸ اوت ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. کاربران سرویس گیم پس در کامپیوتر و کنسول‌ها نیز می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند. افزون‌براین تست فنی بازی برای برگزاری در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲ (۲۵ می ۲۰۲۳) برنامه‌ریزی شده است.

این بازی براساس فیلم The Texas Chain Saw Massacre ساخته شده است که کنترل یکی از اعضای خانواده اسلاتر نظیر صورت‌چرمی یا یکی از بازمانده‌ها را به بازیکن محول می‌کند. در این بازی که شباهت زیادی به بازی Friday the 13th: The Game شرکت Gun Interactive دارد، بازمانده‌ها باید مخفی‌کاری کنند و به جمع‌آوری ابزارهایی برای فرار بپردازند. در آن‌سو خانواده Slaughter نیز اغلب باید با روش‌های خشونت‌آمیز جلوی آن‌ها را بگیرند.

بازی The Texas Chain Saw Massacre دارای چند مکان مختلف برای تجربه‌ی این تعقیب‌وگریزها خواهد بود. زیرا سازندگان تلاش دارند تا حس‌وحال فیلم‌های مجموعه را به‌درستی القا کنند. یک تریلر خونین از گیم‌پلی بازی نیز پخش شده است که شما می‌توانید آن را در کانال یوتیوب رسانه IGN تماشا کنید. درحال‌حاضر جزئیات زیادی از تست فنی بازی کشتار با اره‌برقی در تگزاس در دست نیست و طرفدارها باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در هفته‌های آتی باشند.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا