هاست پرسرعت
بازی

اعلام ماه عرضه بازی Lies of P با انتشار تریلر جدید

اعلام ماه عرضه بازی Lies of P با انتشار تریلر جدید

از سال گذشته و رونمایی از بازی اکشن نقش‌آفرینی Lies of P که با الهام از بازی‌های محبوب سری سولز ساخته شده است، هواداران بی‌صبرانه در انتظار انتشار جزئیات و نمایش‌های جدیدی از این بازی هستند.

حالا استودیوی Round8 با انتشار یک تریلر جدید از این بازی در رویداد IGN Fan Fest، رسما اعلام کرد Lies of P در بازه زمانی ماه اوت ۲۰۲۳ (۱۰ مرداد تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۲) سرانجام برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی‌ سی عرضه می‌شود. این بازی همچنین از زمان انتشار روی سرویس گیم‌پس روی پی‌سی و ایکس باکس در دسترس خواهد بود.

همچنین سازندگان بازی می‌گویند پینوکیو در این داستان با کوئست‌ها و مأموریت‌های مختلفی روبه‌رو خواهد شد و براساس دروغ‌هایی که بازیکنان به‌جای او بگویند، نتیجه‌ی این‌ کوئست‌ها، سرنوشت نهایی شخصیت‌ها و درنهایت پایان‌بندی بازی نیز تغییر خواهد کرد. شما می‌توانید این تریلر داستانی بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

Lies of P که با اقتباس از داستان مشهور پینوکیو اثر کارلو کلودی، نویسنده‌ی مشهور ایتالیایی در دست توسعه است، بازیکنان را در نقش پینوکیو، به شهر قرن نوزدهمی Krat و حل معمای ناپدید شدن ناگهانی پدر ژپتو دعوت می‌کند. تعویض قطعات مختلف بدن پینوکیو برای دستیابی به آپگریدها و اسکیل‌ها مبارزه‌ای مختلف، یکی از ویژگی‌های جالب و متفاوت ایجاد شده توسط سازندگان خلاق بازی به‌حساب می‌آید.

استودیوی Round8 همچنین سیستم موردنیاز و پشنهادی اجرای بازی روی پلتفرم پی‌سی را اعلام کرده است که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • پردازنده: Intel Core i5-7500 یا AMD Ryzen 3 1200
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti 4GB یا AMD Radeon RX 560 4GB

سیستم پیشنهادی

  • پردازنده: Intel Core i7 8700 یا AMD Ryzen 5 3600
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia RTX 2060 یا AMD Radeon RX 6700

نظر شما کاربران gsxr در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا