هاست پرسرعت
بازی

افزایش آمار سفر به استانبول در پاییز

افزایش آمار سفر به استانبول در پاییز

بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم در فصل‌های گرم سال یا فروردین به ترکیه برویم، درحالی‌که شاهد افزایش آمار سفر به استانبول در پاییز بوده‌ایم! اما به نظر شما چرا؟ شاید بلیط تهران استانبول در پاییز ارزان‌تر است! شاید بتوان با آرامش بیشتری جاهای دیدنی شهر را دید و شاید هزاران دلیل دیگر… در ادامه این موضوع را بررسی می‌کنیم و نگاهی هم به قیمت و خرید بلیط هواپیما استانبول می‌اندازیم. برای خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران از علی بابا اینجا کلیک کنید.

سفر به استانبول در پاییز ارزان‌تر است

سفر در پاییز به ترکیه دیدنی‌تر از آن چیزی است که حتی فکرش را می‌کنید! درخت‌هایی با طیف رنگ‌های قرمز، زرد و نارنجی در هم تنیده شده که شبیه به رویا می‌ماند. تجربه سفری به یادماندنی که تا ابد در خاطرمان خواهد ماند. مهم‌ترین دغدغه همه ما برای سفر به ترکیه قیمت بلیط هواپیما استانبول است که در فصل پاییز با قیمت کمتری می‌توان بلیط را رزو کرد. اواسط شهریور تا اواسط آبان زمان خوبی برای سفر به ترکیه است، چرا که علاوه‌بر دمای عالی هوا، هزینه‌ها هم مقرون‌به‌صرفه هستند.

با آرامش می‌توانید همه جاهای دیدنی را ببینید

همه‌ی ما از شلوغی فراری هستیم و می‌خواهیم با آرامش خاطر و در خلوت خرید یا پاساژگردی کنیم. یکی از خوبی های سفر در فصل پاییز، خلوت بودن خیابان‌ها و مراکز خرید ترکیه است. در فصل پاییز که درواقع نیم سال دوم است، در ترکیه علاوه‌بر لذت بردن از هوای مطلوب، شاهد تخفیف‌های ویژه مراکز خرید هم خواهید بود.

شما در خلوتی بیشتر از سفرتان لذت می‎برید،عکس‌های قشنگتری می‌گیرید و زمان کمتری برای گرفتن بلیط ورودی برای اماکن دیدنی می‌گذارید. اگر شلوغی را دوست ندارید می‌توانید با سفر به ترکیه در پاییز، یک سفر خلوت و رویایی را برای خودتان رقم بزنید. صاحبان مشاغل توریستی اغلب این فصل را برای تعطیلات انتخاب می‌کنند. در پاییز تمامی صندلی‌های ساحل برای شماست و از شلوغی و سروصدا هیچ خبری نیست! هر زمان که اراده کنید، می‌توانید آفتاب بگیرید و از نوشیدنی و کتاب خواندن لذت ببرید.

چای خوردن یک مرد در استانبول

بدون رزرو به رستوران بروید

در تعطیلات تابستانی همیشه برای رزرو رستوران در استانبول دغدغه دارید! درحالی‌که در پاییز خبری از رزرو رستوران‌های از قبل نیست. شما می‌توانید در بهترین رستوران‌ها بدون صف و رزرو، غذا سفارش دهید.

راحت‌تر تاریخ گردی کنید

اگر به استانبول می‌روید، قطعا درکنار پاساژ گردی‌ها و شکم‌گردی به‌دنبال تماشای آثار تاریخی در این شهر هستید. فصل تابستان برای تاریخ‌گردی کلافه‌کننده است و رطوبت هوا شما را آزار می‌دهد، درحالی‌که در پاییز می‌توانید تمام محله‌های قدیمی، موزه و شهرهای باستانی این شهر را ببینید.

پاییز ترکیه باب عکاسی است!

همه‌ی ما عکس‌های متعلق به فصل پاییز را بیشتر دوست داریم. رنگ‌های این فصل بسیار جذاب‌اند و باعث می‌شوند که شما بهترین‌ عکس‌ها را خلق کنید. روزهای پاییز نسبتا کوتاه است و زمان کمتری برای استفاده از روشنایی در روز خواهید داشت. از اواسط آبان هم بارندگی‌ها در این شهر شروع می‌شود و شاید کمتر بتوانید از خیابان‌ها و جاهای دیدنی لذت ببرید. پس سعی کنید که اوائل پاییز را برای سفر به ترکیه انتخاب کنید و عکس‌های زیبایی از خودتان بگیرید تا یادگاری بمانند.

مسجد آیا سوفیا در استانبول

از هوا لذت ببرید

هوای گرم تابستان برای همه‌ی افراد کلافه‌کننده است. رطوبت ساحل در تابستان‌های ترکیه ممکن است تجربه خوبی از سفر برای شما رقم نزند؛ درحالی‌که هوا در پاییز به شما امکان گشت‌وگذار و کشف مناطق جدید را می‌دهد. از طرفی آفتاب به‌قدر کافی گرم است که بتوانید از تفریحات ساحلی هم لذت ببرید. عصر و شب‌های پاییز ترکیه آنقدر سرد نیست که محبور باشید لباس ضخیم و گرم بپوشید.

سخن پایانی

از اواسط شهریور تا اواسط آبان ماه که هوا هنوز هم خیلی سرد نیست و رنگ‌های پاییزی کم کم نمایان می‌شوند، بهترین زمان برای سفر به ترکیه است. قیمت بلیط هواپیما استانبول در پاییز ارزان‌تر است، راحت‌تر می‌توانید گردشگری کنید، بهتر می‌توانید عکس بگیرید و حتی بدون رزرو رستوران، یک سفر لذت‌بخش برای خودتان رقم بزنید.

اگر اهل طبیعت‌گردی باشید، می‌توانید از جنگل‌های رنگارنگ و پارک‌های پاییزی نهایت لذت را ببرید. نرخ اقامت و پرواز در این فصل کمتر است و برای رزرو تاریخ موردنظرتان هم کمتر به مشکل می‌خورید. می‌توانید برای رزرو بلیط تهران استانبول به سایت علی بابا مراجعه کنید. فقط کافی‌ست به سایت مراجعه کرده، زمان، مبدا و مقصد سفر را انتخاب کنید. حتی برای رزرو هتل در ترکیه هم می‌توانید روی کمک ما حساب کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و gsxr هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا