هاست پرسرعت
بازی

افزایش قیمت ایکس باکس سری ایکس و سری اس در سوئد

افزایش قیمت ایکس باکس سری ایکس و سری اس در سوئد

پس از افزایش قیمت فروش کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در کشور ژاپن، حالا به نظر می‌رسد که همین اقدام در بازار سوئد نیز صورت گرفته تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال پیشبرد این رویکرد در سایر نقاط جهان نیز مطرح شود. وبسایت Gaming Deputy در گزارشی به این خبر پرداخته است.

براین اساس به نظر می‌رسد که کنسول‌ ایکس باکس سری ایکس درحال حاضر با قیمت ۶.۱۹۵ کرون به فروش می‌رسند که با یک رشد حدودا ۵۰ دلاری نسبت به قیمت اولیه ۵.۶۹۵ کرون سوئد مواجه شده است. این درحالی است که قیمت ایکس باکس سری اس نیز با افزایش ۳۰ دلاری از ۳.۵۹۵ کرون به ۳۸۹۵ کرون رسیده است.

ایکس باکس سری ایکس در پس زمینه پرچم سوئد

مایکروسافت هنوز رسماً بیانیه‌ای برای افزایش قیمت کنسول‌های خود در سوئد منتشر نکرده است. این شرکت در ماه دسامبر اعلام کرده بود که تمامی بازی‌های فرست پارتی آینده این شرکت شامل Forza Motorsport و Redfall و Starfield با قیمت ۷۰ دلار به فروش خواهند رسید.

افزایش قیمت کنسول‌های ایکس باکس در ژاپن رسماً از سوی مایکروسافت خبری شده بود. طبق این اطلاعات، این افزایش قیمت به میزان ۵ هزار ین (معادل حدود ۳۸ دلار آمریکا) است و بنابراین قیمت فعلی ایکس باکس سری اکس از ۵۴,۹۷۸ ین به ۵۹,۹۷۸ ین و قیمت ایکس باکس سری اس از ۳۲,۲۷۸ به ۳۷,۹۷۸ ین افزایش خواهد داشت.

نظر شما کاربران gsxr در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا