هاست پرسرعت
بازی

افزایش کمک به گربه‌های در معرض خطر به لطف محبوبیت بازی Stray

افزایش کمک به گربه‌های در معرض خطر به لطف محبوبیت بازی Stray

در گفت‌وگو با گزارشگر شبکه‌ی تلویزیونی PBS News Hour، برندن گپسان، مدیر جامعه‌‌ خیریه‌ی نبرسکا در ایالات متحده اعلام کرد علاقه‌‌ی گیمرها به بازی ماجراجویی Stray و محبوبیت این اثر استودیوی BlueTwelve، به خیریه کمک کرد؛ تا موفق به جمع‌آوری مبلغی در حدود ۸ هزار دلار آمریکا شود. این پول به هدف کمک به گربه‌های خیابانی در معرض خطر و حفاظت از آن‌ها در این منطقه جمع شده است.

این کمک‌ها که در قالب چالش برگزارشده توسط این خیریه در توییتر به دست آمد؛ فرصت‌هایی که به هواداران و علاقه‌مندان این موجودات دوست‌داشتنی اجازه می‌داد تا با خریداری کدهای دیجیتالی بازی Stray به قیمت ۵ دلار، به این مؤسسه در کمک‌رسانی و فراهم‌ کردن محیط مناسب و سالم برای نگه‌داری و درمان گربه‌ها حمایت کنند. در ماه‌های گذشته نیز چند استریمر در دیگر پلتفرم‌ها و با همکاری شرکت Annapurna Interactive، ناشر بازی توانسته‌اند مبالغ مشابهی را برای این هدف جمع‌آوری کنند.

افزایش کمک به گربه‌های در معرض خطر به لطف محبوبیت بازی Stray

Stray که در ماه ژوئیه سال گذشته برای پلتفرم‌های پلی استیشن و پی‌سی منتشر شد، به سرعت توانست به یکی از بازی‌های محبوب و پرطرفدار سال ۲۰۲۲ تبدیل شود. جایزه‌ی بهترین بازی مستقل و بهترین بازی یک استودیوی تازه‌تأسیس از افتخارات Stray در مراسم The Game Awards ۲۰۲۲ محسوب می‌شوند.

این بازی همچنین در حال حاضر برای دریافت جایزه‌ی بهترین بازی سال، بهترین بازی ماجرجویی و دستاورد بهترین کارگردانی و طراحی هنری در بیست‌و‌ششمین مراسم DICE Awards که روز بیست‌و‌سوم ماه آینده در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود نیز نامزد شده است.

نظر شما کاربران gsxr درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید به بررسی بازی Stray در سایت gsxr نگاهی بیندازید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا