هاست پرسرعت
فناوری

افزوده شدن قابلیت نگارش کاورلتر و ویرایش رزومه به لینکدین

افزوده شدن قابلیت نگارش کاورلتر و ویرایش رزومه به لینکدین

سال گذشته، لینکدین آزمایش ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای جویندگان کار در پلتفرم خود آغاز کرد. اکنون این شرکت مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را برای مشترکین ممتاز خود که #OpentoWork هستند، اضافه کرده است، از جمله رزومه شخصی‌سازی‌شده، نامه پوششی (کاور لتر) با کمک هوش مصنوعی و جستجوهای شغلی بحث‌برانگیزتر.
 
به گزارش gsxr، هدف این تغییرات سرعت بخشیدن به برخی از خسته‌کننده‌ترین جنبه‌های جستجوی یک شغل جدید است. به‌عنوان مثال، در نسخه اصلاح‌شده قابلیت جستجوی شغل اکنون به شما این امکان داده شده است که با چنین کوئری‌هایی به دنبال شغل بگردید: «یک شغل بازاریابی برای من پیدا کن که کاملاً دورکاری باشد و حداقل 100000 دلار در سال دستمزد داشته باشد» یا «فرصت‌های شغلی توسعه کسب‌وکار در بیوتکنولوژی را پیدا کن». همه اینها توصیفات نسبتاً ساده‌ای هستند، اما هرکسی که در لینکدین (بدون کمک هوش مصنوعی) شغل جستجو کرده باشد، می‌داند که محدود کردن لیست مشاغل با کلیدواژه‌ها اغلب ممکن است مشکل باشد.

 

افزوده شدن قابلیت نگارش کاورلتر و ویرایش رزومه به لینکدین

هنگامی که شغل مورد علاقه‌تان را یافتید، دستیار داخلی لینکدین می‌تواند در مورد واجدشرایط بودن شما برای آن نظر بدهد و به این طریق به شما برای ارائه درخواستتان کمک کند. می‌توانید یک کپی از رزومه فعلی خود را آپلود کنید تا هوش مصنوعی لینکدین راهنمایی‌ها را در مورد آنچه که باید براساس شرح شغل به‌روزرسانی شود ارائه دهد. این می‌تواند شامل پیشنهادهایی در مورد تجربیات خاصی که باید برجسته‌سازی شوند و یا توانایی بازنویسی کل بخش‌های سند باشد. به همین ترتیب، لینکدین می‌تواند بر اساس تجربه شما و شغلی که می‌خواهید برای آن درخواست دهید، کاورلتر تولید کند.
 
مدیر محصول لینکدین، روهان راجیو، می‌گوید که این ابزارها به‌جای راه‌حلی همه‌جانبه، به‌عنوان یک نقطه پرش برای کاربران هستند. او اینگونه توضیح داد: «کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که کار را برای افرادی که برای گفتن داستان‌شان و برای شروع جستارشان مشکل دارند آسان کنیم».

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا