افشای مشخصات گلکسی F04 یک روز پیش از رونمایی رسمی

افشای مشخصات گلکسی F04 یک روز پیش از رونمایی رسمی

سامسونگ گلکسی F04 که هفته گذشته در تیزرهایی تبلیغاتی لو رفته بود، روز 4 ژانویه (14 دی) عرضه خواهد شد. این افشاگری از سوی خرده‌فروشی آنلاین Flipkart صورت گرفته که صفحه تبلیغاتی محصول را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کرده و به همین واسطه برخی مشخصات و سبک طراحی گلکسی F04 را نیز فاش کرده است.

سامسونگ گلکسی F04 که با قیمت پایه 95 دلار (90 یورو) عرضه خواهد شد، مجهز به تراشه پردازشی هلیو P35 بوده و سیستم عامل اندروید 12 را به صورت پیش فرض اجرا خواهد کرد. البته، سامسونگ وعده دو سال به‌روزرسانی نرم افزاری را داده و بنابراین، آپدیت اندروید 13 و 14 نیز برای این گوشی هوشمند در دسترس خواهد بود.

گلکسی F04 دارای 8 گیگابایت رم با ویژگی RAM Plus خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد تا حافظه رم را با استفاده از حافظه داخلی گوشی افزایش دهند. با اینکه مقدار واقعی رم فیزیکی مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد 4 یا 6 گیگابایت باشد.

گلکسی F04 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح اچ دی پلاس بوده و یک بریدگی کوچک و قطره‌ای شکل در بالای خود خواهد داشت. در ضمن، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای تأمین انرژی قطعات در نظر گرفته شده است. گلکسی F04 دارای پنل پشتی براق بوده و در دو رنگ بنفش و سبز وارد بازار خواهد شد.

درباره مشخصات، قیمت و زمان ورود گلکسی F04 به بازار، سامسونگ فردا اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد و ما نیز در دیجی رو آن‌ها را پوشش خواهیم داد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل