هاست پرسرعت
بازی

الکترونیک آرتز: آرژانتین در جام جهانی 2022 قهرمان خواهد شد

الکترونیک آرتز: آرژانتین در جام جهانی 2022 قهرمان خواهد شد

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) بر اساس داده‌های حالت جام جهانی در FIFA 23 پیش‌بینی کرده است که آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر قهرمان خواهد شد.

به گفته‌ی این شرکت، آرژانتین پس از شکست فرانسه در نیمه‌نهایی، در فینال این رقابت‌ها به مصاف برزیل می‌رود و پس از گذشت 36 سال از آخرین قهرمانی خود در 1986، باری دیگر موفق به کسب این جام می‌شود. فینال این رقابت‌ها اما چندان جذاب و پرگل به نظر نمی‌رسد، زیرا نتیجه‌ی یک بر صفر برای آن پیش‌بینی می‌شود.

همچنین، لیونل مسی (Lionel Messi) با به ثمر رساندن 8 گل در 7 بازی که شامل گل به برزیل در بازی نهایی هم هست، صاحب کفش طلا می‌شود و به سبب انتخاب شدن به عنوان برترین بازیکن جام، جایزه‌ی توپ طلا را هم از آن خود می‌کند. جایزه‌ی دست‌کش طلا نیز به دروازه‌بان آرژانتین، امیلیانو مارتینز (Emiliano Martinez)، خواهد رسید.

تبلیغات

شایان ذکر است که الکترونیک آرتز برنده‌ی سه دوره‌ی پیشین این جام را به درستی پیش‌بینی کرده بود. قهرمانی اسپانیا، آلمان و فرانسه در سال‌های 2010، 2014 و 2018 به درستی پیش‌بینی شده بود. دیگر مورد جالب توجه این پیش‌بینی آن است که ایالات متحده و انگلیس در مرحله‌ی گروهی رتبه‌ی اول و دوم را کسب می‌کنند. انگلیس در مرحله‌ی یک هشتم نهایی و با باخت به هلند با نتیجه‌ی سه بر یک از این رقابت‌ها کنار می‌رود. ایالات متحده نیز تا مرحله‌ی یک چهارم صعود می‌کند و در آن مرحله با نتیجه‌ی یک بر صفر به فرانسه می‌بازد.

پیش‌بینی‌های الکترونیک آرتز در مورد برندگان جام‌های سایر ورزش‌ها اما کم‌تر درست از آب در آمده است. از میان 11 حدس این شرکت در رابطه با برندگان جام Super Bowl با استفاده از داده‌های بازی Madden، تنها 5 حدس درست بوده است. از سوی دیگر، این شرکت چهلمین Super Bowl را با دقت بسیار بالایی پیش‌بینی کرده و نه تنها برنده‌ی اصلی، بلکه حتی نتیجه‌ی دیدار نهایی را به درستی اعلام کرده بود. این شرکت در پیش‌بینی درست برندگان جام استنلی NHL طی پنج سال گذشته نیز ناموفق بوده است.

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر در رابطه با این پیش‌بینی، می‌توانید به این نشانی مراجعه نمایید.

COBALTAMIR WAZOWSKIA,,shjohn117Haj Clank🇮🇷Jumong🇮🇷O2RoozbehFocusKratosدروازه بان جهنم🌚🗿🤝یوهانParham_ShAdlerPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Invisible bearded userمتینAliNima Shamsjiamojiامیرmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا