الیزابت اولسن خواهان حضور در ریبوت مردان ایکس است

الیزابت اولسن خواهان حضور در ریبوت مردان ایکس است

الیزابت اولسن به تازگی در مورد احتمال حضورش در ریبوت ایکس من دنیای سینمایی مارول به گفتگو پرداخته است.

الیزابت اولسن سال‌هاست که در دنیای سینمایی مارول حضور دارد. اولین بار او با حضور در فیلم Avengers: Age Of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) وارد دنیای سینمایی مارول شد.

در طی این سال‌ها شخصیتی که او نقش‌آفرینی‌اش را بر عهده دارد یعنی اسکارلت ویچ، نقش‌های متفاوتی را در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول ایفا کرده است. او گاهی به عنوان قهرمان، گاهی به عنوان ضدقهرمان و همچنین به عنوان شرور در وقایع دنیای سینمایی مارول نقش‌آفرینی کرده است.

بعد از سریال وانداویژن و همچنین فیلم Doctor Strange: In The Multiverse Pf Madness (دکتر استرنج: در مولتی‌ورس دیوانگی) طرفداران بی‌صبرانه منتظر هستند تا بدانند او و شخصیت اسکارلت ویچ چه جایگاهی در آینده‌ی دنیای سینمایی مارول دارند. او به تازگی در گفتگویی با Good Morning America از علاقه‌ی خود برای پیوستن به ریبوت مردان ایکس گفته است.

او در اینباره گفته است:

اگر آن‌ها می‌خواهد که مردان ایکس را برگردانند؛ من هم می‌خواهم که بخشی از این پروژه باشم. من هیچ برنامه مشخصی در اینباره ندارم؛ با این‌ حال، بسیار خوشحال می‌شوم تا درباره‌ی آن با کوین فایگی گفتگو کنم.

کوین فایگی پیشتر در مورد بازگشت مردان ایکس و همچنین پیوستن آن‌ها به دنیای سینمایی مارول صحبت کرده بود. هر چند که هنوز هیچ جزئیاتی از پروژه‌ی جدید مردان ایکس فاش نشده است. با این حال طرفداران امیدوارند که در آینده‌ی نزدیک جزئیات بیشتری از این پروژه بشنوند.

قبلاً اسکارلت ویچ در فیلم‌های مردان ایکس حضور پیدا کرده بود؛ اما نسخه‌ای که از او در اقتباس شرکت فاکس وجود داشت به دلیل مسائل کپی‌رایت با اسکارلت ویچ دنیای سینمایی مارول متفاوت بود. با تصاحب شرکت فاکس توسط دیزنی، حال این احتمال وجود دارد که شاهد حضور اسکارلت ویچ دنیای سینمایی مارول در پروژه‌ی مردان ایکس باشیم.

منبع: مووی وب

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل