هاست پرسرعت
بازی

امضای قرارداد ۱۰ ساله مایکروسافت با شرکت خدمات موبایلی EE برای بازی‌های کالاف دیوتی

امضای قرارداد ۱۰ ساله مایکروسافت با شرکت خدمات موبایلی EE برای بازی‌های کالاف دیوتی

پس از چندین معامله توسط مایکروسافت با شرکت‌های کلاد گیمینگ، این شرکت از یک قرارداد ۱۰ ساله جدید با EE رونمایی کرده است که به‌موجب آن آثار فرست‌-پارتی پی‌سی و شرکت اکتیویژن بلیزارد پس از تکمیل معامله در دسترس مشتریان این شرکت ارائه‌دهنده خدمات موبایلی قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت و ای‌ای، شرکت خدمات موبایلی BT چند وقتی است با یکدیگر همکاری می‌کنند و طی آن EE به مشتریان خود باندل‌های کنسول ایکس باکس و کلاد گیمینگ ارائه می‌کند تا آن‌ها بتوانند با مزایای اضافی بهترین آثار سرویس گیم پس را تجربه کنند. اکنون این همکاری گسترده‌تر شده و مایکروسافت تعهدی ۱۰ ساله به شرکت نام‌برده داده است تا به مشتریانش دسترسی به آثار پی‌سی ایکس باکس و اکتیویژن بلیزارد را پس از تکمیل معامله بدهد.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در توییتر از این همکاری پرده برداشت و نوشت: «مایکروسافت و ای‌ای در حال گسترش همکاری خود با یک قرارداد ۱۰ ساله در بازی ابری با آوردن بازی‌های ویدیویی اکتیویژن بلیزارد پس از معامله و ایکس باکس به مشتریان EE هستند. ما متعهدیم بازی‌های بیشتر به افراد بیشتری ارائه دهیم؛ با هر روش که آن‌ها بخواهند بازی کنند».

این اتفاق پس از اعلام همکاری مایکروسافت با شرکت‌های دیگری نظیر توافق ۱۰ ساله با نینتندو، انویدیا، Boosteroid و یوبیتوس رخ می‌دهد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا