هاست پرسرعت
بازی

امیلی بلانت به ریمیک سینمایی The Fall Guy پیوست

امیلی بلانت به ریمیک سینمایی The Fall Guy پیوست

به تازگی در گزارشی اعلام شده است که بازیگر مشهور سینما امیلی بلانت، به پروژه‌ی ریمیک سینمایی The Fall Guy به کارگردانی دیوید لیچ پیوسته است.

پروژه‌ی The Fall Guy (بلاگردان)، بازسازی سینمایی سریالی تحسین شده به همین نام است که در دهه‌ی 80 میلادی توسط گلن ای. لارسن (Glen A. Larson) خلق شد.

این سریال داستان زندگی یک بدلکار هالیوودی را روایت می‌کند که در پشت پرده‌ی تمام ظاهرسازی‌ها و زرق و برق‌های زندگی شخصی‌اش، رازی بسیار تاریک نهفته است. او همزمان با فعالیت در حرفه‌ی بدلکاری و علی‌الخصوص در مواقعی که از تعداد پروژه‌های سینمایی‌اش کاسته می‌شود، به عنوان یک جایزه بگیر و آدمکش قراردادی فعالیت می‌کند.

در سریال اصلی نقش این فرد که کلت سیورز نام دارد را بازیگر پیشکسوت سینما، لی میجرز (Lee Majors) ایفا کرده بود. در ریمیک سینمایی نیز بازیگر مشهور و تحسین شده‌ی سینما و تلویزیون، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) نقش سیورز را بر عهده دارد. حال به تازگی اعلام شده است که امیلی بلانت (Emily Blunt) نقش مقابل گاسلینگ را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

سکان کارگردانی این فیلم در دستان خالق جان ویک، یعنی دیوید لیچ (David Leitch) قرار دارد. لیچ اعلام کرده است که این فیلم در حال حاضر در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد و فیلمبرداری این اثر از ماه اکتبر آغاز خواهد شد. او همچنین به طرفداران اطمینان داده است که این بازسازی به سریال اصلی کاملاً وفادار باقی خواهد ماند.

تبلیغات

لیچ این فیلم را بازآفرینی یک سریال کلاسیک با اتفاقات دراماتیک زیادی توصیف کرده است که از تمام جهات بر روی سر شخصیت اصلی آوار می‌شوند. اتفاقاتی که ناشی از زندگی دوگانه او هستند؛ از چالش‌های زندگی به عنوان یک جایزه بگیر تا سقوط و فساد هالیوود.

فیلمنامه‌ی فیلم The Fall Guy توسط نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو) یعنی درو پیرس (Drew Pearce) قلم زده شده است. تهیه‌کنندگی این اثر را نیز رایان لیچ، رایان گاسلینگ، کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick) و گایمن کسادی (Guymon Casady) بر عهده دارند.

این فیلم در 1 مارس 2024 (11 اسفند 1402) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

DARKSIRENmeysambvahid gamerLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا