هاست پرسرعت
خودرو

ام جی سایبراستر رونمایی شد؛ بازگشت برند انگلیسی با اسپرت دونفره

ام جی سایبراستر رونمایی شد؛ بازگشت برند انگلیسی با اسپرت دونفره

خودروهای مشهور ام‌جی در سال‌های طلایی این برند، اسپرت سبک‌زون، با قیمت رقابتی بودند. این مدل‌ها، هنوز در بریتانیا محبوب هستند و طرفداران پرشما دارند.

برای علاقه‌مندان خودروهای کلاسیک در انگلیس، ام‌جی دارای شهرت و جذابیت است. درکمال تعجب برای مردم دیگر کشورهای جهان، تولیدات قدیمی ام‌جی، پرمعامله‌ترین برند در بازار خودروهای کلاسیک انگلیس هستند. دلیل این شرایط، قیمت پایین، توانایی فنی قابل قبول و سبک طراحی ام‌جی، بین‌ سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ است.

ام جی B رودستر
ام جی B رودستر ساخت ۱۹۷۲

پس از واگذاری ام‌جی به گروه سایک چین، عرضه‌ی خودروهای مدرن این برند در انگلیس، از سر گرفته شد. باوجود اینکه، غالب  تولیدات امروزی ام‌جی، ساخت چین هستند اما در انگلیس و استرالیا فروش قابل قبول دارند. حالا می‌توان انتظار داشت که ام‌جی به روزهای پرشکوه گذشته بازگردد و مدل‌های اسپرت سبک‌وزن، عرضه کند.

ام جی سایبراستر

بدون شک، ام‌جی سایبراستر یکی از جذاب‌ترین خودروهای رونمایی شده در شانگهای ۲۰۲۳ است. ترکیب طراحی کلاسیک با پیشرانه برقی و سیستم دیفرانسیل عقب، این خودرو را متمایز از دیگر تولیدات ام‌جی نشان می‌دهد.

مدل پایه، تک موتوره با قدرت ۱۰۱ خواهد بود و سایبراستر دو موتوره، ۲۱۵ اسب بخار قدرت خواهد داشت. اگر این اعداد، معمولی و کسل‌کننده به نظر می‌رسند؛ جای تعجب نیست چرا که شرکت سازنده در تلاش برای جذب مشتری با بودجه‌های متفاوت است و البته نمونه‌ی قوی‌تر نیز در سبد دارد.

ام جی mg cyberster

ام‌جی سایبراستر با نسخه‌ی دو دیفرانسیل نیز تولید می‌شود تا ۲۰۱ اسب بخار روی محور جلو و ۳۳۵ اسب بخار روی چرخ‌های عقب ارائه دهد. این مدل ۵۳۰ اسب بخار قدرت و تنها ۱۹۸۵ کیلوگرم وزن خواهد داشت.

قیمت، اطلاعات فنی و جزئیات عملکردی ام‌جی سایبراستر در آینده اعلام می‌شود. این خودرو با رعایت استانداردهای اروپا و انگلستان در سال ۲۰۲۴ وارد بازار جهانی خواهد شد. کارشناسان امیدوارند سایبراستر آستانه قیمت ۳۰ هزار دلار یا کمتر داشته باشد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۰ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا