هاست پرسرعت
بازی

انتخاب برادرزاده مایکل جکسون برای بازی در فیلم زندگینامه پادشاه پاپ

انتخاب برادرزاده مایکل جکسون برای بازی در فیلم زندگینامه پادشاه پاپ

پس از اعلام رسمی خبر ساخت فیلم بیوگرافی مایکل جکسون، پادشاه سبک موسیقی پاپ توسط استودیوی فیلم‌سازی لاینزگیت در ماه گذشته، حالا آنتوان فوکوآ، کارگردان این فیلم از انتخاب جعفر جکسون، برادرزاده‌ی مایکل برای مسئولیت سنگین به‌تصویر کشیدن داستان زندگی پرفراز و نشیب عمویش خبر داده است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری ددلاین، جعفر ۲۶ ساله کوچک‌ترین پسر جرمین جکسون، برادر بزرگتر و مسلمان مایکل محسوب می‌شود.

جعفر از ۱۲ سالگی خوانندگی را آغاز کرده است و علاقه‌ی زیادی به آثار Sam Cooke و گروه کلاسیک و مشهور خانواده‌ی پدری خود به‌نام The Jackson 5 دارد. این اولین تجربه‌ی جعفر در دنیای بازیگری حرفه‌ای به‌حساب می‌آید، هرچند او در حال حاضر در زمینه موسیقی و رقص فعالیت می‌کند. جکسون در واکنش به اعلام این خبر با انتشار پیامی در توییتر می‌نویسد: «من برای فرصت زندگی بخشیدن به داستان عمویم مایکل، بسیار قدردان و مفتخر هستم. برای همه‌ی طرفداران در سراسر جهان: به‌زودی شما را می‌بینم».

مایکل جکسون روی صحنه در حال اجرا

هنوز اطلاعات بیشتری از این اثر در دسترس نیست، اما براساس اطلاعات قبلی، می‌دانیم آنتوان فوکوآ، کارگردان آثاری مانند Training Day و The Magnificent Seven وظیفه کارگردانی فیلم زندگینامه مایکل جکسون را برعهده خواهد داشت. گراهام کینگ، تهیه‌کننده‌ی آثار بیوگرافی هالیوودی که اخیر در ساخت فیلم Bohemian Rhapsody که برنده جایزه اسکار شده بود نیز مشارکت داشته است، به‌عنوان تهیه‌کننده در مراحل تولید این پروژه حضور خواهد داشت.

جان برنکا و جان مک‌کلین از بنیاد خانواده‌ی جکسون نیز درکنار کینگ، از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. جان لوگان، نویسنده‌ی نامزد جایزه‌ی اسکار فیلم‌های گلادیاتور، The Aviator و دو فیلم Skyfall و Spectre از سری جیمز باند قرار است نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی این اثر موردانتظار باشد.

منابع ددلاین می‌گویند فوکوآ در حال حاضر مراحل تصویربرداری The Equalizer 3 به‌همراه دنزل واشنگتن در ایتالیا را پشت‌سر می‌گذارد و پس از آن روند تولید فیلم Michael از اواخر امسال به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد. رابرت ریچاردسون، فیلم‌بردار برنده‌ی جایزه اسکار برای فیلم‌های The Hateful Eight و The Aviator، برای سومین بار پس از فیلم‌های Emancipation و Equalizer 3 فوکوآ را در مراحل تصویربرداری این اثر همراهی خواهد کرد.

استودیوی لاینزگیت این فیلم را در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد کرد و برای پخش و اکران جهانی این فیلم بیوگرافی با یک شرکت فیلم‌سازی دیگر که ظاهرا قرار است سونی پیکچرز باشد،‌ همکاری خواهد داشت.

نظر شما کاربران gsxr در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا