هاست پرسرعت
بازی

انتخاب رابرت دنیرو برای ایفای نقش اصلی سریال Mr. Natural

انتخاب رابرت دنیرو برای ایفای نقش اصلی سریال Mr. Natural

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که رابرت دنیرو برای نقش‌آفرینی و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال جنایی درام Mr. Natural (آقای عادی) شرکت اینترتینمنت وان انتخاب شده است. این هنرپیشه آمریکایی نقش لوئیس بارون را بازی می‌کند که به‌تازگی یک دوره‌ حبس ۳۰ ساله در زندان فدرال را به پایان رسانده است. لوئیس جهت تحقق رؤیای پیوستن دوباره به خانواده و اجرای یک نقشه خطرناک برای دستیابی به ثروتی هنگفت راهی پالم اسپرینگز می‌شود.

میچ گلیزر، خالق سریال Magic City (شهر جادو) سکان هدایت سریال Mr. Natural را در دست دارد و به‌همراه رابرت دنیرو، آرت لینسون و جان لینسون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. از این سریال به‌عنوان سریالی چندفصلی یاد می‌شود، اما درحال حاضر معلوم نیست که از کدام شبکه یا سرویس استریم تقدیم بیننده‌ها خواهد شد. این پروژه به‌زودی برای فروش به بازار عرضه می‌شود و جزئیات بیشتری در این‌باره در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرد.

سریال Mr. Natural دومین سریالی است که رابرت دنیرو برای نقش‌آفرینی در آن در نظر گرفته می‌شود. این بازیگر برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار اخیرا برای تهیه‌کنندگی اجرایی و ایفای نقش در سریال کوتاه Zero Day (روز صفر) شبکه آنلاین نتفلیکس انتخاب شد که سکان هدایت آن در دستان اریک نیومن و نوآ اوپنهایم قرار دارد. این سریال سیاسی مهیج درحال‌حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و رابرت دنیرو را در نقش رئیس جمهور سابق آمریکا قرار خواهد داد.

هر یک از این پروژه‌ها که زودتر تمام شود، نخستین نقش‌آفرینی رابرت دنیرو در یک سریال را رقم می‌زند. این هنرپیشه‌ی ۷۹ ساله به‌عنوان به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین بازیگران تاریخ هالیوود شناخته می‌شود که با نقش‌آفرینی در آثار سرآمدی نظیر فیلم Taxi Driver (راننده تاکسی)، فیلم Raging Bull (گاو خشمگین)، فیلم The Godfather Part II (پدرخوانده قسمت دوم) و فیلم The Deer Hunter (شکارچی گوزن) جوایز متعددی را به‌دست آورده است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا