هاست پرسرعت
خودرو

انتخاب لپ تاپ ارزان با زومیت

انتخاب لپ تاپ ارزان با زومیت

انتخاب و خرید لپ‌ تاپ با این قیمت‌های بالا واقعا سخت است. برخی‌ از افراد برای این‌که خیال خود را از کیفیت راحت کنند، به سراغ گران‌ترین لپ ‌تاپ‌ها می‌روند. اما بسیاری از اوقات می‌توانید نیازهای خود را با یک لپ تاپ ارزان‌تر هم برطرف کنید. تنها کاری که لازم است بکنید این است مقایسه‌ای بین قیمت لپ تاپ‌ها داشته باشید و ببینید این اختلاف قیمت برای چیست. در انتها تصمیم بگیرید آیا مایل هستید قیمت بیشتر را برای دستیابی به ویژگی‌های اضافه پرداخت کنید یا نه.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

متخصصان زومیت در این راهنما، قیمت لپ تاپ‌های برندهای مختلف را با هم مقایسه و دلیل اختلاف قیمت‌ها را نیز بررسی می‌کنند.

شاید بد نباشد پیش از شروع مطالعه،نگاهی به لیست قیمت انواع لپ‌تاپ بیندازید.

لپ تاپ‌های اپل

همان‌طور که می‌دانید مک بوک تفاوت قابل توجهی از نظر قیمت با سایر برند‌ها دارد. بخشی از این قیمت بالا مربوط به نام برند اپل است. اما نباید کیفیت بالای این لپ تاپ‌ها را نیز دست‌کم بگیریم. آنها بسیار مقاوم و سبک بوده و عملکرد و صفحه نمایش آنها نیر بی‌رقیب است. معروف‌ترین سری‌های مک بوک، ایر و پرو هستند.

  • مک بوک ایر: ظرافت فوق‌العاده بالایی داشته و در دو مدل ۱۱ و ۱۳ اینچی عرضه شده است. به دلیل وزن سبکی که دارد برای حمل مناسب است.
  • مک بوک پرو: این لپ‌ تاپ‌ها حرفه‌ای هستند و ساختار داخلی و فنی آن‌ها بهتر است، اما سنگین هستند.

لپ تاپ‌های اپل

مقایسه قیمت مک بوک ایر و پرو: انواع پرو به دلیل ویژگی‌های سخت‌افزاری حرفه‌ای گران‌تر هستند. اما ممکن است انواع ایر از نظر سبکی و ظرافت برای شما بهتر باشند. پس حتما لازم نیست قیمت بیشتری را برای خرید انواع پرو پرداخت کنید.

لپ تاپ‌های سرفیس

این لپ تاپ‌های فوق‌العاده اگرچه از مک بوک ارزان‌تر هستند اما در زمره لپ‌تاپ‌های گران محسوب می‌شوند که دارای قلمی هستند که جداگانه فروخته می‌شود. آنها بسیار زیبا، سبک و چشمگیر می‌باشند. سری‌های مختلف سرفیس به شرح زیر است.

  • سرفیس پرو: این‌ لپ‌تاپ‌ها بسیار قوی و زیبا هستند و کی‌برد آنها نیز حالت پارچه‌ای دارد و همانند یک روکش بر روی صفحه جمع می‌شود. سرفیس پرو چیزی بین لپ‌تاپ و تبلت است.
  • سرفیس بوک: سرفیس بوک‌ها قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های مایکروسافت هستند که قابلیت جدا‌شدن از کیبورد را هم دارند.
  • سرفیس گو: سرفیس گو ارزان‌تر است و برای عموم جامعه مناسب است.

مقایسه قیمت انواع لپ تاپ سرفیس: در میان لپ تاپ‌های مختلف سرفیس، انواع سرفیس بوک گران‌تر است، زیرا کیفیت بالاتر و عملکرد بهتری دارد. اما سرفیس پرو نیز چندان ارزان نیست.

لپ تاپ‌های سرفیس

لپ تاپ‌های ایسوس

لپ تاپ‌های برند ایسوس به سخت افزار قوی، عملکرد خوب و مقاومت زیاد شهرت دارند. آنها از نظر قیمت نیز مناسب هستند. با این حال، قیمت تا حد زیادی به مدل و امکانات دستگاه وابسته است. این لپ تاپ‌ها در سری‌ها زیر تولید می‌شوند:

  • Chromebook: ساده، امن، مبتنی بر ابر. آنها قیمت بسیار مناسبی دارند.
  • Vivobook: این لپ تاپ‌ها برای عموم جامعه ساخته‌شده‌اند و پردازنده گرافیکی قوی ندارند. آنها برای کارهای خانگی، اداری و دانش آموزی و دانشجویی مناسب هستند و قیمت آنها خوب است.
  • سری S: اینها از جمله لپ‌ تاپ‌های رده بالای ایسوس هستند. اما همچنان برای کارهای خانگی مناسب‌اند. کیفیت آنها از Vivobook بیشتر است برای همین قیمت بیشتری دارند.
  • ProArt Studiobook: آنها با اندازه‌های بزرگ و پردازنده و کارت گرافیکی پیشرفته وارد بازار شده و عملکرد عالی برای طراحان دارند. به‌همین دلیل نیز قیمت بیشتری دارند.
  • :Zenbook زن بوک‌ها طرفداران زیادی دارند. آنها سبک و باریک بوده و تعادل خوبی بین کیفیت، زیبایی و عملکرد دارد.

مقایسه قیمت سری‌های ایسوس: همان‌طور که می‌بینید هر سری ویژگی خاصی دارد و نیازی نیست برای استفاده از امکانات مناسب مثلا انواع پرو را که گران‌قیمت هستند انتخاب کنید.

 

همان‌طور که می‌بینید، برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب، حتما لازم نیست به سراغ قیمت‌های بالا بروید. کافی است کمی به نیازهای خود دقت کنید و بهترین لپ تاپ ارزان‌قیمت را انتخاب نمایید. البته انواع دیگری از لپ تاپ مانند مدل های لنوو و اچ پی هم هستند که پیشنهاد می کنیم حتما درباره آن ها نیز اطلاعات کسب کنید، چرا که این برندها مدل های اقتصادی بی شماری دارند.

برای کسب اطلاعات درباره همه انواع لپ تاپ های ارزان بازار ایران، می توانید مقاله راهنمای خرید لپ تاپ ارزان زومیت را ببینید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا