هاست پرسرعت
بازی

انتشار اولین تریلر سریال Twisted Metal | اعلام تاریخ شروع پخش

انتشار اولین تریلر سریال Twisted Metal | اعلام تاریخ شروع پخش

سریال Twisted Metal یکی از چندین اقتباس در دست ساخت براساس مجموعه‌های پلی استیشن است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال تویستد متال منتشر شده است. در طول این تریلر کوتاه شاهد حضور جان دو هستیم که در آن ماشین خود را آماده مبارزه با خطرات احتمالی کرده است و در پایان تریلر برای لحظاتی کوتاه شاهد حضور شخصیت دندان شیرین هستیم. همچنین پخش سریال Twisted Metal از تاریخ ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد) از شبکه پیکاک آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Twisted Metal قرار است یک سریال لایو اکشن کمدی نیم ساعته باشد. در طول این سریال جان دو پیشنهادی را برای به‌دست یک زندگی بهتر دریافت می‌کند که در آن باید بسته‌ای مرموز را با موفقیت در دنیای پسا آخرالزمانی تحویل دهد. او با کمک یک دزد ماشین باید با غارتگران وحشی که وسایل نقلیه را تخریب می‌کنند، مواجه شود. در سریال تویستد متال شاهد رویارویی جان دو با یک دلقک دیوانه که با یک کامیون بستنی بسیار آشنا رانندگی می‌کند، نیز خواهیم بود.

آنتونی مکی، بازیگر سریال Altered Carbon و سریال The Falcon and the Winter Soldier نقش جان دو را در سریال Twisted Metal بازی کرده است که توسط یک شیرفروش خردمند استخدام شده تا بسته‌ای را در دنیایی پسا آخر الزمانی تحویل دهد. او در طول این ماجراجویی و سفر قرار است با شخصیت‌های محبوب دنیای بازی Twisted Metal مثل دندان شیرین (Sweet Tooth)، دلقک شیطانی با سری دارای شعله‌های آتش، کامیون بستنی خودش و احتمالا چند چهره جدید ملاقات کند.

استفانی بیاتریز، نو کمبل، توماس هیدن چرچ، ویل آرنت و ساموآ جو، ریچارد کابرال و کلوئی فاینمن دیگر بازیگران سریال تویستد متال هستند. سریال Twisted Metal برداشتی از این مجموعه بازی است که رت ریس و پل ورنیک، نویسندگان فیلم Deadpool و فیلم Zombieland به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارند. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال تویستد متال نیز بر عهده مایکل جاناتان اسمیت، نویسنده سریال Cobra Kai است که به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال لایو اکشن نیز حضور دارد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا