هاست پرسرعت
بازی

انتشار اولین تریلر فیلم Transformers 7

انتشار اولین تریلر فیلم Transformers 7

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر شده است. پارامونت امروز اولین تریلر فیلم Transformers 7 را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد حضور اپتیموس پرایم با ظاهری متفاوت هستیم که باید با یک دشمن قدیمی برای یک تهدید بزرگ‌تر متحد شود. فیلم Transformers: Rise of the Beasts با الهام از داستان Beast Wars ساخته شده است و در ادامه می‌توانید اولین تریلر این فیلم را تماشا کنید که تمرکز آن روی نبرد تبدیل شوندگان است:

دانلود از آپارات

آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، لونا لورین ولز، توبی نویگو، پیتر کالن برای صداپیشگی اپتیموس پرایم، ران پرلمن میشل یئو و پیت دیویدسون، برای صداپیشگی اپتیموس پرایمال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم قرار است شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons باشیم. همچنین در ادامه می‌توانید اولین پوستر فیلم Transformers: Rise of the Beasts را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم Transformers: Rise of the Beasts

فیلم Transformers: Rise of the Beasts برای اکران در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۹ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است. اتفاقات فیلم Transformers 7 قرار است در بروکلین سال ۱۹۹۴ جریان داشته باشد که نیویورک و کشور پرو از دیگر مکان‌های فیلم خواهند بود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا