هاست پرسرعت
بازی

انتشار اولین تصاویر فیلم جدید یورگوس لانتیموس و اما استون با اعلام تاریخ اکران

انتشار اولین تصاویر فیلم جدید یورگوس لانتیموس و اما استون با اعلام تاریخ اکران

مقاله‌ مرتبط:

  • بهترین فیلم های اما استون | از لالا لند تا بردمن

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم جدید یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی آثاری چون فیلم The Lobster، فیلم The Killing of a Sacred Deer و فیلم The Favourite مشخص شده است. شرکت سرچلایت پیکچرز اعلام کرد که فیلم Poor Things در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۷ شهریور ۱۴۰۲)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین اولین تصاویر رسمی این فیلم منتشر شده است که در آن شاهد حضور اما استون، ویلم دفو و رامی یوسف هستیم و در ادامه می‌توانید این ۳ تصویر را مشاهده کنید:

اما استون و رامی یوسف در فیلم Poor Things

اما استون در روی عرشه کشتی در فیلم Poor Things

ویلم دفو در فیلم Poor Things

اتفاقات فیلم Poor Things در دوران ویکتوریایی جریان دارد و یک داستان عاشقانه از عشق، اکتشافات و شجاعت علمی را در این دوران روایت خواهد کرد. این فیلم داستانی باورنکردنی از بل بکستر، یک زن جوان را دنبال خواهد کرد که توسط یک دانشمند عجیب و غریب اما بی‌نظیر دوباره به زندگی بازگردانده می‌شود. اما استون، ویلم دفو، مارک رافلو، رامی یوسف، مارگارت کوالی، جراد کارمایکل، کریستوفر ابوت، کاترین هانتر، سوزی بمبا و وین برت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Poor Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Poor Things بر عهده تونی مک‌نامارا بوده است که پیش از این در همکاری با لانتیموس فیلمنامه فیلم The Favourite را نوشته بود. استون پیش از این با لانتیموس در فیلم سوگلی با لانتیموس همکاری کرده بود که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد. همچنین اما استون، ویلم دفو و مارگارت کوالی در همکاری دیگر با لانتیموس در فیلم And به ایفای نقش پرداخته‌اند که تاریخ اکران این فیلم هنوز اعلام نشده است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا