هاست پرسرعت
بازی

انتشار بازی Flashback 2 به سال 2023 موکول شد

انتشار بازی Flashback 2 به سال 2023 موکول شد

شرکت فرانسوی مایکرویدز (Microids) با انتشار توییتی اعلام کرد که عرضه‌ی بازی اکشن پلتفرمر دو بعدی Flashback 2 تا سال 2023 به تعویق افتاده است.

بازی Flashback 2 ابتدا قرار بود در انتهای سال جاری میلادی منتشر شود، اما حال به دلایل مختلف با تاخیر مواجه شده است. شرکت مایکرویدز به عنوان سازنده، علت تاخیر در عرضه‌ی این بازی را بیان نکرد اما توضیح داد که آن‌ها «به سختی تلاش می‌کنند تا یک اثر ماجراجویی مطابق با انتظارات بازیکنان از این فرنچایز محبوب که بیش از سه دهه قدمت دارد، ارائه نمایند.

به گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده، تاریخ دقیق انتشار بازی Flashback 2 متعاقباً اعلام خواهد شد. اثر مذکور سال گذشته معرفی گردید و در جریان رویداد Summer Game Fest 2022 رسماً از آن رونمایی شد. داستان بازی در مورد شخصی به نام کانرد (Conrad) که با موجوداتی به نام Morphها مبارزه می‌کند. هدف او این است تا از نابودی تمدن‌های مختلف جلوگیری نماید و همچنین دوستش ایان (Ian) را نجات دهد.

تبلیغات

تا به حال نمایش زیادی از گیم‌پلی بازی Flashback 2 ارائه نشده است، اما مانند نسخه‌ی اول اثری در سبک پلتفرمر سینمایی محسوب می‌شود. این احتمال وجود دارد که در مراسم افتتاحیه Gamescom 2022 شاهد نمایش جدیدی از این بازی باشیم.

بازی Flashback 2 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد.

Dr.PyroDARKSIRENmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا