هاست پرسرعت
بازی

انتشار تریلر جدید فیلم Blue Beetle

انتشار تریلر جدید فیلم Blue Beetle

تازه‌ترین فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی که شانس حضور در دنیای جیمز گان را خواهد داشت، Blue Beetle نام دارد که تریلر جدیدی دریافت کرده است.

تبلیغات

پروژه‌های سینمایی دی‌سی در سال‌های اخیر با شکست‌های متعدد و سنگینی در گیشه مواجه شده‌اند تا باری دیگر ثابت شود که دنیای DCEU هیچ محبوبیتی در نزد مردم نداشته و عدم برنامه ریزی صحیح کمپانی برادران وارنر، مخاطبین را نسبت به دنیای سینمایی فعلی دی‌سی خسته کرده است. با این حال یکی از پروژه‌های DCEU که می‌تواند از منجلاب این مجموعه نجات پیدا کرده و شانس حضور در دنیای DCU جیمز گان را داشته باشد، Blue Beetle (بلو بیتل) نام دارد.

فیلمی حول محور جوانی به نام جیمی ریس که شی فضایی و عجیب و غریبی را پیدا کرده که با چسبیدن به بدنش می‌تواند قدرت‌های فرابشری و خارق‌العاده‌ای را به او اعطا نماید. حال جیمی ریس باید از یک سو قدرت‌های بلو بیتل را یاد گرفته و از سوی دیگر نیز با سازمانی مرموز سر و کله بزند که خواهان به دست آوردن این شی می‌باشد.

با توجه به شکست اثاری همچون Black Adam (بلک ادام)، Shazam 2 (شزم ۲) و The Flash (فلش)، این نگرانی وجود دارد که فیلم Blue Beetle نیز با شکستی سنگین در گیشه مواجه شود. با این حال فضای مفرح و قدرت‌های منحصر به فرد جیمی ریس شاید که بتواند به ناکامی‌های کمپانی برادران وارنر در ژانر ابرقهرمانی پایان داده و شانس حضور خود در دنیای سینمایی جدید دی‌سی به رهبری جیمز گان و پیتر سفران را افزایش دهد.

در هر حال تا زمان اکران این فیلم می‌توانید به مشاهده تریلر جدید آن بپردازید که حاوی سکانس‌های جذاب و هیجان‌انگیزی می‌باشد.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

فیلم Blue Beetle به کارگردانی انجل مانوئل سوتو برای اکران در تاریخ ۱۸ اوت (۲۷ مرداد) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

وزغ (آنتی لگبت)Ezio (Spider-Man Edition)KalSeinunitedKRATOS THE GREATkingpهیولاv-alkalineAhmad_bkهیچOrin

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا