هاست پرسرعت
بازی

انتشار تصاویری از پشت صحنه Beetlejuice 2 با حضور جنا اورتگا

انتشار تصاویری از پشت صحنه Beetlejuice 2 با حضور جنا اورتگا

با توجه به آغاز پروسه تولید Beetlejuice 2 تصاویری از پشت صحنه آن منتشر شده که می‌توانیم نگاهی به برخی از بازیگرانش داشته باشیم.

تبلیغات

پس از گذشت ۳۵ سال شاهد ساخته شدن فیلم Beetlejuice 2 (بیتل‌جوس ۲) به کارگردانی تیم برتون هستیم. دنباله‌ای بر فیلم محبوب دهه ۱۹۸۰ سینما که از روایتی کمدی سیاه و ترسناک بهره برده و جلوه متفاوتی از بازیگر دوست داشتنی هالیوود یعنی مایکل کیتون را ارائه کرده بود. دنباله‌ای که از تیم بازیگری جدیدی نیز بهره برده است.

علی‌رغم آن که اطلاعاتی از داستان و وقایع این دنباله در دسترس قرار نگرفته است اما مدتی می‌شود که پروسه تولید آن آغاز شده و حال نیز تصاویر جدیدی از پشت صحنه منتشر شده که برخی از بازیگران را در کشور انگلستان نمایش می‌دهد. بازیگرانی همچون جنا اورتگا و وینونا رایدر که مخاطبین برای دیدن آن‌ها در کنار یکدیگر به وجد آمده‌اند.

در ادامه می‌توانید به مشاهده این تصاویر بپردازید که جنا اورتگا را در لباس عروسی نشان می‌دهد که بنا به گزارش کمپانی برادران وارنر، در قامت دختر شخصیت لیدیا ظاهر خواهد شد.

 "انتشار تصاویری از پشت صحنه Beetlejuice 2 با حضور جنا اورتگا"

فیلم Beetlejuice 2 برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ ( ۱۶ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

cactusDARKSIRENEvilmariomeysambسیناخستهآقای شکستهSina7294RoyalknightNorbertشادمن 3FineGamerEzio (Spider-Man Edition)Masoudժ๏ςτ០я នτяคղցҽاوردک تک تک ورژن ۴.۳انسانامیدهیولا

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا