هاست پرسرعت
بازی

انتشار تصویر یکی از شخصیت‌های جدید فصل دوم سریال What If

انتشار تصویر یکی از شخصیت‌های جدید فصل دوم سریال What If

در تازه‌ترین تصویر منتشر شده از سریال What If شاهد حضور شخصیتی جدید در دنیای سینمایی مارول هستیم.

تبلیغات

سریال انیمیشنی What If (چه می‌شود اگر) یکی از محصولات جذاب و پرطرفدار دنیای سینمایی مارول در فاز چهارم بود که بود که با واکنش‌های مثبتی از سوی مخاطبین روبرو شد. اثری که در سال ۲۰۲۱ از طریق سرویس دیزنی‌پلاس در دسترس مخاطبین قرار گرفت و حال استودیو مارول در حال حاضر مشغول ساخت و تولید فصل دوم می‌باشد که به جنبه‌های متفاوت دیگری از جهان‌های موازی خواهد پرداخت.

در حالی که اطلاعات چندانی از قسمت‌ها، شخصیت‌ها و وقایع فصل دوم این سریال در دسترس قرار نگرفته است اما به تازگی استودیو مارول تصویر جدیدی را منتشر کرده که به شخصیت کاهوری از مردمین موهاک اشاره دارد. این نخستین حضور کاهوری در دنیای سینمایی مارول خواهد بود که در قسمتی حول محور یکی از سنگ‌های بی‌نهایت تحت عنوان تسرکت یا سنگ فضا جریان دارد.

در ادامه می‌توانید به مشاهده این تصویر بپردازید.

انتشار تصویر یکی از شخصیت‌های جدید فصل دوم سریال What If

قسمتی که کاهوری در آن حضور دارد، در قرن ۱۷ جریان داشته و روایت‌گر داستانی می‌باشد که سنگ فضا به دست مردم موهاک خواهد افتاد. جایی که زمینه‌ساز خط زمانی جدیدی شده و به اتفاقات متفاوتی منجر می‌شود که مسبب خلق ابرقهرمانی خواهد شد که تاکنون در ۴ فاز مارول مشاهده نکرده‌ایم.

بنا به گفته‌های عوامل پشت صحنه، در این قسمت از فصل دوم سریال What If ما شاهد وقایع و شخصیت‌های تاریخی و جذابی خواهیم بود که هیچگاه در دنیای سینمایی مارول سابقه نداشته است. باید دید که شخصیت کاهوری و قسمت اختصاصی او با چه واکنش‌هایی روبرو می‌شود؛ شاید که محبوبیت او سبب شود تا شاهد حضورش در باقی آثار فاز ۵ و ۶ باشیم.

فصل دوم سریال مورد انتظار What If در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

منبع: کولایدر

MincraftSony is the bestامیر™️Ellieali

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا