هاست پرسرعت
بازی

انتشار تیزر انیمه ترسناک Junji Ito Maniac

انتشار تیزر انیمه ترسناک Junji Ito Maniac

کمپانی نتفلیکس با انتشار یک تیزر از انیمه ترسناک و دلهره‌آور Junji Ito Maniac رونمایی کرد.

یکی از آثار مورد انتظار شرقی کمپانی نتفلکیس، انیمه Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre می‌باشد که در ژانر دلهره‌آور و وحشت می‌تواند لحظات نابی را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد. انیمه‌ای که از 20 داستان مختلف تشکیل شده و هر یک از آن‌ها روایت‌گر واقعه وحشتناکی می‌باشد.

این انیمه 12 قسمتی که از داستان‌های جونجی ایتو (Junji Ito) الهام گرفته است، توسط شینوبو تاگاشیرا (Shinobu Tagashira) کارگردانی شده و کائورو سوادا (Kaoru Sawada) نیز نویسندگی قسمت‌های آن را بر عهده دارد. با توجه به نام‌هایی که در ساخت این پروژه نقش داشته‌اند و با توجه به این که جونجی ایتو داستان‌های ترسناک بسیاری را در مدیوم مانگا خلق کرده است، می‌توان انتظار وقایع دلهره‌آور و شکه‌کننده‌ای را از این مجموعه داشت.

در ادامه می‌توانید به تیزر منتشر شده از این انیمه بپردازید.

تبلیغات
دانلود

از صداپیشگانی که در این پروژه حضور دارند می‌تواند به نام‌هایی همچون ریوتارو اوکیائو (Ryotaro Okiayu)، سارا ماتسوموتو (Sara Matsumoto)، تاکاتسوگو چیکاماتسو (Takatsugu Chikamatsu)، یوکی کاجی (Yuki Kaji) و فومیکو اوریکاسا (Fumiko Orikasa) اشاره کرد.

فصل نخست از انیمه 12 قسمتی Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre در تاریخ 19 ژانویه 2023 (29 دی) از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

امیرگیمر غمگینPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷GERALTپلنگ پیرهن صورتی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا