هاست پرسرعت
خودرو

انتشار تیزر فورد موستانگ سالین، تیونینگ هیجان‌انگیز با ۸۰۰ اسب بخار

انتشار تیزر فورد موستانگ سالین، تیونینگ هیجان‌انگیز با ۸۰۰ اسب بخار

سالین برنامهٔ تیونینگ کاملی را برای نسل جدید موستانگ تدارک دیده که شامل کیت بدنهٔ جدید و افزایش قدرت موتور تا بیش از ۸۰۰ اسب بخار می‌شود.

نسل اول فورد موستانگ در ۱۷ آوریل ۱۹۶۴ معرفی شد که این یعنی ماسل کار آمریکایی‌ها چند روز پیش ۵۹ ساله شده است. شرکت تیونینگ سالین که در کالیفرنیا واقع است و به ساخت خودروهای پرفورمنس بالا می‌پردازد، یکی از اولین کسانی بود که این سالگرد را با انتشار تیزری از موستانگ تقویت‌شدهٔ خودش بر اساس نسل هفتم این خودرو تبریک گفت. هرچند از این ماشین فعلاً فقط یک رندر داریم که قسمت جانبی خودرو را نشان می‌دهد ولی می‌توان فهمید که سالین تغییراتی اساسی در موستانگ ایجاد کرده است.

انتشار تیزر فورد موستانگ سالین، تیونینگ هیجان‌انگیز با ۸۰۰ اسب بخار

قسمت جلوی خودرو تا جایی که می‌توان دید بشدت بازطراحی شده و چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر جدیدی در آن به چشم می‌خورد؛ بنابراین، به نظر می‌رسد موستانگ سالین نمای بسیار تهاجمی‌تری نسبت به نسخهٔ معمولی داشته باشد ولی برای قضاوت نهایی باید تا زمان معرفی کامل خودرو منتظر بمانیم. در عقب خودرو اما تغییرات چندان بزرگ نیستند هرچند که در اینجا اسپویلر بزرگ‌تری روی درب صندوق دیده می‌شود. در این قسمت فرم C شکل انتهایی موستانگ حفظ شده اما سالین سپر عقب جدیدی با دیفیوزر اختصاصی و سر اگزوزهای متفاوتی را تدارک دیده است. تکمیل‌کنندهٔ تغییرات بیرونی این موستانگ هم رینگ‌های پنج پرهٔ جدید با لاستیک‌های فاق کوتاه و کالیپرهای ترمز نارنجی‌رنگ هستند.

انتشار تیزر فورد موستانگ سالین، تیونینگ هیجان‌انگیز با ۸۰۰ اسب بخار
تیونینگ سالین روی نسل قبلی موستانگ

ارتقاءهای ظاهری تنها تغییراتی نیستند که سالین در موستانگ ایجاد کرده زیرا این شرکت سراغ پیشرانه هم رفته و سه سطح افزایش قدرت مختلف را ارائه کرده است. این تقویت با کیت وایت لیبل و ۵۰۰ اسب بخار قدرت آغاز می‌شود و سپس به یلو لیبل با ۷۵۰ اسب بخار قدرت می‌رسد. نسخهٔ پرچم‌دار هم بلک لیبل با قدرتی بیش از ۸۰۰ اسب بخار خواهد بود. علاوه بر موتور، سالین تعلیق موستانگ را اصلاح کرده و ترمزهای بزرگ‌تری را هم تدارک دیده است. همچنین کابین موستانگ سالین هم طراحی کاملاً منحصربه‌فردی خواهد داشت. انتظار می‌رود به‌زودی جزئیات بیشتری از این خودرو اعلام شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۰ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا