هاست پرسرعت
بازی

انتشار حالت‌های تازه برای بازی Tetris Effect: Connected در به‌روزرسانی رایگان آتی

انتشار حالت‌های تازه برای بازی Tetris Effect: Connected در به‌روزرسانی رایگان آتی

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوهای مانسترز، رزونیر و استیج گیمز درکنار عرضه بازی Tetris Effect: Connected برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن VR2 در تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه)، به‌روزرسانی رایگان جدیدی برای آن در همه پلتفرم‌ها منتشر خواهند کرد. این آپدیت ۴ حالت تازه را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

بازیکن‌ها به‌واسطه به‌روزرسانی تازه می‌توانند به تجربه چهار حالت Classic Score Attack ،Zone Marathon ،Purify Mode و Master Mode در همه‌ی پلتفرم‌ها بپردازند. در این میان شرکت Enhance Games تریلر جدیدی از تتریس افکت پخش کرده است که طی ۱۰ دقیقه به تشریح حالت‌های تازه بازی می‌پردازد.

حالت Classic Score Attack درواقع یک نسخه تک‌نفره از حالت Score Attack به‌حساب می‌آید که امکان جابه‌جایی بین دو سرعت NTSC و PAL را برای گیمرها فراهم می‌کند. حالت Zone Marathon نسخه دیگری از حالت Marathon با مکانیک‌های Zone است. اکنون می‌توان دو حالت Master و Purify را به‌شکل بی‌پایان تجربه کرد.

بازی Tetris Effect: Connected به‌عنوان نسخه گسترش‌یافته بازی تتریس افکت در ماه نوامبر ۲۰۲۰ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. این بازی که در ابتدا برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر شده بود، نهایتا به پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و آکیولس کوئست راه پیدا کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا