هاست پرسرعت
بازی

انتشار ویدیو گیم پلی افتتاحیه بازی Forspoken با نمایش مبارزات و کات سین‌ ها

انتشار ویدیو گیم پلی افتتاحیه بازی Forspoken با نمایش مبارزات و کات سین‌ ها

استودیوی لومینوس پروداکشن استریم زنده ویژه‌ای را برای بازی جدید Forspoken تدارک دیده و ازطریق آن بخش قابل توجهی از ابتدای گیم‌پلی بازی را برای طرفداران به نمایش می‌گذارد. در این ویدیو می‌توان جزئیات زیادی شامل مبارزات، کات سین‌ها و ماجراجویی‌های فری (Frey)، شخصیت اصلی این بازی اکشن RPG پی سی و PS5 را مشاهده کرد. فری در ابتدای بازی به Athia می‌رود و در حین گذراندن قسمت‌های آموزشی و ابتدایی بازی، بیشتر درباره دنیای اطراف و قدرت‌های خود تجربه کسب می‌کند.

همچنین در بخش‌هایی از این ویدیو روایت داستانی بازی را مشاهده می‌کنیم که در حین ملاقات فری و کاف (Cuff)، برخوردن به یک اژدهای بزرگ در نزدیکی‌ها و حتی مواجهه با یک Break Storm رخ می‌دهد. درنهایت او توسط بومی‌ها زندانی شده و محاکمه می‌شود. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، فری در ابتدای بازی اسپل‌ها یا قدرت‌های جادویی محدودی دارد و نمی‌تواند با حرکات پارکور جادویی خود در مقابل ضربات دشمن دفاع کرده یا به سرعت در دنیای بازی سفر کند.

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب اسکوئر انیکس

بازی Forspoken در تاریخ ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) برای پلی استیشن 5 و پی سی منتشر می‌شود. ۲۴ ماه طول می‌کشد تا دوره انحصار زمانی کنسول PS5 برای این بازی به اتمام رسیده و برای پلتفرم‌های دیگر عرضه شود. این بازی در زمان عرضه ۸۷ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی را اشغال می‌کند و دموی آن هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار دارد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با gsxr و سایر کاربران در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا