هاست پرسرعت
بازی

انتشار پنجمین فیلم After توسط بازیگران آن تایید شد

انتشار پنجمین فیلم After توسط بازیگران آن تایید شد

بازیگران سری‌ فیلم‌های «After»، هیرو فاینز-تیفین و جوزفین لانگفورد، تایید کرده‌اند که پنجمین فیلم این فرنچایز فیلم‌برداری شده و منتشر می‌شود.

در سال‌های اخیر رمان‌های رمانتیک زیادی توجه دوستداران سینما را به خود جلب کرده است. یکی از این داستان‌های پر پیچ و خم عاشقانه داستان هاردین و تسا بوده است که با انتشار کتاب «After» در بین طرفداران محبوبیت پیدا کرد. چهارمین و آخرین فیلم‌ این فرنچایز که بر اساس رمان‌های پرفروش آنا تاد ساخته شده‌اند، قرار بود در روز هفتم سپتامبر منتشر شود ولی حالا مشخص شده است که این فیلم‌، آخرین فیلم این فرنچایز نمی‌باشد. هیرو فاینز-تیفین و جوزفین لانگفورد تایید کرده‌اند که پنجمین فیلم فرنچایز، «After Everything»، فیلم‌برداری شده و منتشر خواهد شد.

این خبر با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی اینستاگرام فرنچایز اعلام شد. در این ویدیو هیرو فاینز-تیفین اعلام می‌کند که: «خیلی خوشحالم که این خبر را با شما در میان می‌گذارم. ما به تازگی فیلم‌برداری پنجمین فیلم را تمام کردیم. اطلاعات زیادی از این فیلم نمی‌توانم بگویم. به نظر می‌رسد داستان تسا و هاردین هنوز به پایان نرسیده است.»

تبلیغات

ساخت فیلم دیگری برای این فرنچایز اصلا جای تعجب ندارد. با وجود اینکه فیلم چهارم به عنوان آخرین فیلم فرنچایز معرفی شد، محبوبیت و موفقیت این فرنچایز در بین طرفداران ژانر رمانتیک رو به افزایش است و همگی این فیلم‌ها با وجود بودجه‌های محدود و انتشار در دوران پاندمی کووید 19 موفقیت زیادی داشتند و به همین دلیل ساخت این فیلم‌ها ادامه خواهد یافت.

به نظر می‌رسد فیلم «After Everything» آخرین فیلم رسمی این فرنچایز باشد ولی باز هم امکان دارد تمامی این برنامه‌ها با توجه به میزان موفقیت فیلم در گیشه جهانی عوض شود. با در نظر گرفتن اینکه فیلم‌برداری فیلم «After Everything» به تازگی پایان یافته است، احتمالا این فیلم اواسط سال آینده منتشر شود ولی فیلم «After Ever Happy» به‌زودی در تاریخ 7 سپتامبر «16 شهریور» اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

MRIPDARKSIRENعلیتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)AMIR WAZOWSKImeysambStar Fire

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا