هاست پرسرعت
بازی

انتقاد بنیاد PETA به خشونت علیه‌ حیوانات در God of War Ragnarok

انتقاد بنیاد PETA به خشونت علیه‌ حیوانات در God of War Ragnarok

سازمان حامی حقوق حیوانات، PETA، درخواستی جهت افزودن حالت بازی جدید، برای حذف خشونت علیه‌ حیوانات در God of War Ragnarok ثبت کرده است.

بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران (به اختصار PETA) طی توییتی از استودیوی سانتامونیکا (Santa Monica) درخواست کرده است تا یک حالت بازی جدید جهت حذف بخش‌های مربوط به خشونت علیه حیوانات به بازی اضافه کنند.

همانطور که می‌دانید، God of War Ragnarok شما را در برابر انواع و اقسام جانوران قرار می‌دهد و با وجود این که این حیوانات بیشتر جنبه‌ی اساطیری دارند، اما یک بخش به خصوص از بازی باعث آزرده خاطر شدن بنیاد PETA شده است.

ادامه‌ی خبر، بخش‌هایی از بازی God of War Ragnarok را اسپویل می‌کند.

در قسمتی از بازی، کریتوس و آترئوس در برابر گرگی غول پیکر به نام گارم (Garm)، محافظ هل‌هایم، قرار می‌گیرند. گارم، یکی از باس فایت‌های بازی به شمار می‌رود و خب همانطور که انتظار می‌رود، در نهایت به دست این پدر و پسر کشته می‌شود.

تبلیغات

با این وجود، بنیاد PETA از این عمل خوشش نیامده و در توییتی بیان کرده است:

این سگ مدت هاست که در سرما به زنجیر کشیده شده است. کریتوس و آترئوس او را در شرایطی اسفناک و بدون هیچ سرپناهی، در حال تحمل ویرانی های سرد فیمبول‌وینتر (Fimbulwinter) یافتند. هیچ آب یا غذایی (به غیر از کریتوس) در دسترس او قرار نداشت.

همه سگ ها لایق خانه های دوست داشتنی و کاناپه های گرم هستند، حتی اگر 60 فوت قد داشته باشند. اگر شما سردتان است، آن‌‌ها هم سرما را احساس می‌کنند.

بازی God of War Ragnarok، به صورت انحصاری در دسترس کاربران PS4 و PS5 قرار گرفته است.

m.rezaFernando...Mohammad...پلنگ پیرهن صورتیArmageddonTlou part 2 game of the centuryInvisible bearded userUNCLE ARTURWizard of RigaEren_bird_manDota277Lucciola BalladKratosGOD OF WARامیر حسین#ONLY_PS5DARKSIRENAtusa_xdxBehzaaadmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا