هاست پرسرعت
بازی

انیمیشنی بر اساس رمان The Ice Dragon نوشته جورج آر آر مارتین ساخته می‌شود

انیمیشنی بر اساس رمان The Ice Dragon نوشته جورج آر آر مارتین ساخته می‌شود

جورج آر آر مارتین اعلام کرده که کمپانی برادران وارنر مسئول ساخت انیمیشنی بر اساس رمان The Ice Dragon است.

جورج آر آر مارتین (George RR Martin) با مجموعه رمان‌های نغمه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) دنیایی گسترده و زیبا را برای طرفداران خلق کرده است، دنیایی که در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) نیز به تصویر کشیده شد.

محبوبیت کتاب‌های «نغمه یخ و آتش» به اندازه‌ای است که اکنون چندین پروژه در حال تولید بر اساس آن‌ها است که شامل فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) و همچنین سریال جان اسنو (Jon Snow) می‌شود.

جورج آر آر مارتین در مصاحبه تازه خودش در مورد کتاب جدیدش به نام ظهور اژدها: تاریخ مصور سلسله تارگرین (The Rise of the Dragon: An Illustrated History of the Targaryen Dynasty) صحبت و آشکار کرده که استودیو انیمیشن‌سازی برادران وارنر مسئول ساخت انیمیشنی بر اساس رمان اژدهای یخی (The Ice Dragon) است.

مارتین در همین رابطه اظهار داشته:

بسیاری از شما می‌دانید که من گاهی اوقات خارج از دنیای وستروس نیز کتاب‌هایی را می‌نویسم. یکی از همین کتا‌ب‌ها نیز داستانی کوتاه بود که در سال ۱۹۷۸ میلادی در مورد اژدهایی یخی نوشتم.

تبلیغات

این یک داستان کوتاه و کودکانه است که کمپانی برادران وارنر قرار است آن را تبدیل به انیمیشنی سینمایی کند.

رمان «اژدهای یخی» داستان کودکی زمستانی به نام آدارا را روایت می‌کند که در سردترین زمستان ممکن به دنیا آمده است. او در جوانی یک اژدهای یخی را لمس و بعدا سوار آن می‌شود. اژدهای یخی موجودی افسانه‌ای است که باید از آن ترسید.

با این حال، سال‌ها بعد، گروهی از اژدهاسواران از سمت شمال به مزرعه او هجوم می‌آورند و به خانواده او حمله می‌کنند و همین نیز سبب می‌شود تا آدارا به همراه اژدهای یخی خودش تصمیم بگیرد به این جنگ پایان بدهد.

دیوید آنتونی دورهام (David Anthony Durham) مسئولیت نوشتن فیلم‌نامه اقتباسی انیمیشن «اژدهای یخی» را برعهده دارد و فعلا اطلاعات بیشتری از آن در دست نیست.

منبع: کولایدر

عمو فیل کبیرGERALTیوهان

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا