هاست پرسرعت
بازی

اولین تریلر انیمیشن Leo با حضور آدام سندلر

اولین تریلر انیمیشن Leo با حضور آدام سندلر

به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری را برای انیمیشن Leo منتشر کرده که در آن، آدام سندلر صداپیشگی یک مارمولک را برعهده دارد.

تبلیغات

انیمیشن لئو (Leo) جدیدترین انیمیشن ساخته شده از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که در آن، صداپیشه‌های برجسته و توانمندی حضور دارند. آدام سندلر که سابقه صداپیشگی در انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania) در نقش کنت دراکولا را دارد، در این انیمیشن تازه صداپیشگی مارمولکی به نام لئو را برعهده گرفته است.

در کنار آدام سندلر، بیل بور نیز صداپیشگی لاکپشتی را برعهده دارد که دوست مارمولک است. لئو و دوستش برای سال‌ها است که در داخل مدرسه مورد توجه دانش‌آموزان و معلمان زیادی قرار گرفتند و از این موضوع بسیار خسته شدند. حالا لئو به دنبال آن است تا از این آزار و اذیت توسط دانش‌آموزان بگریزد و زندگی پر هیجانی داشته باشد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده برای انیمیشن «لئو» را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

از جمله دیگر صداپیشه‌هایی که در انیمیشن «لئو» فعالیت دارند می‌توان به استفانی هسو، سسیلی استرانگ، راب اشنایدر، نیک سواردمن، جیسون الکساندر، نیکلاس تورتورو، هیدی گاردنر،‌ سدی سندلر،‌ رابرت اسمیگل، جو کوی،‌ سانی سندلر و جکی سندلر اشاره کرد.

انیمیشن «لئو» قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

منبع: کولایدر

DARKSIRENDanialRanjbarzadehAMIN12Sv_69CameraManmeysambSoulv-alkalineMasuod Enayati

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا