هاست پرسرعت
بازی

اولین تریلر فیلم Oppenheimer ساخته کریستوفر نولان

اولین تریلر فیلم Oppenheimer ساخته کریستوفر نولان

تریلری برای فیلم Oppenheimer ساخته کریستوفر نولان در مورد پدر بمب اتم توسط کمپانی یونیورسال منتشر شده است.

مدتی پیش بود که اولین پوستر رسمی از فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) منتشر شده بود. حالا کمپانی یونیورسال اولین تریلر رسمی برای این فیلم بیوگرافی ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) را منتشر کرده است. این فیلم در مورد دانشمندی به نام جی رابرت اوپنهایمر و کارهای او در پروژه منهتن است.

کریستوفر نولان که برای ساخت سه‌گانه شوالیه تاریکی (The Dark Knight)، فیلم تلقین (Inception) و فیلم تنت (Tenet) شناخته می‎‌شود، وظیفه نگارش فیلم‌نامه اقتباسی فیلم «اوپنهایمر» را بر اساس رمانی به همین نام برعهده داشته است. خود او نیز وظیفه کارگردانی فیلم را در دست دارد.

کریستوفر نولان بازیگران بسیار برجسته و بزرگی را برای فیلم «اوپنهایمر» گردهم آورده است که شامل کیلین مورفی (Cillian Murphy) در نقش اصلی است. در کنار او نیز امیلی بلانت (Emily Blunt)، مت دیمون (Matt Damon)، رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و فلورنس پیو (Florence Pugh) تنها تعدادی از بازیگران این اثر به شمار می‌روند.

تبلیغات

فیلمبرداری فیلم «اوپنهایمر» مدتی است که به پایان رسیده و این فیلم فعلا در مرحله پساتولید قرار دارد و حالا اولین تریلر آن به صورت رسمی منتشر شده است که آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

این تریلر صحنه‌هایی آتشین و رنگارنگ را به نمایش در می‌آورد که احتمالا اشاره به انفجار بمب اتم دارد. از سوی دیگر، تریلر صحنه‌های سیاه و سفید از کیلین مورفی در نقش جی رابرت اوپنهایمر را به نمایش می‌گذارد. فیلم «اوپنهایمر» یا حداقل بخش‌هایی از آن به صورت سیاه و سفید خواهد بود تا بیننده‌ها اثری متفاوت از کریستوفر نولان را شاهد باشند.

فیلم «اوپنهایمر» برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئیه سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: اسکرین رنت

DARKSIRENX_Wolverine_XmeysambSami 227Jonah hexㄒ卄乇 Ҝ几丨Ꮆ卄ㄒTomiاتزیو آدیتوره

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا