هاست پرسرعت
بازی

اولین تصویر رسمی از سریال Fallout

اولین تصویر رسمی از سریال Fallout

به تازگی سرویس آنلاین آمازون اولین تصویر رسمی از سریال Fallout بر اساس بازی ویدیویی‌ای به همین نام را منتشر کرده است.

به منظور بیست و پنجمین سالگرد مجموعه بازی‌های فال‌اوت (Fallout)، سرویس آنلاین آمازون پرایم و همچنین کمپانی Kilter Films اولین تصویر رسمی از سریال اقتباسی بر اساس این مجموعه را منتشر کردند.

این تصویر منتشر شده از سریال «فال‌اوت» صحنه‌ای از این سریال در حال ساخت را برای مخاطبان و طرفداران به نمایش در می‌آورد. در این تصویر، داخل یک والت (Vault) دیده می‌شود. یک فرد مرموز نیز در جلوی درب این والت قرار گرفته است و سه نفر از ساکنین داخل نیز به استقبال او رفته‌اند.

در این تصویر به خوبی دیده می‌شود که افراد داخل والت که سه نفر هستند، همگی لباس سرهمی والت ۳۳ را بر تن دارند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

تبلیغات
سریال Fallout

مطلب مرتبط:

  • تصاویری از پشت صحنه سریال Fallout منتشر شد

خالقان سریال وست‌ورلد (Westworld) یعنی جاناتان نولان (Jonathan Nolan) و لیسا جوی (Lisa Joy) مسئولیت ساخت این اقتباس بر اساس مجموعه بازی‌های «فال‌اوت» را در دست دارند. آن‌ها علاوه بر اینکه به عنوان نویسنده‌های اصلی این سریال فعالیت خواهند کرد، در کنار تاد هاوارد (Todd Howard) تهیه‌کننده اجرایی نیز هستند.

والتون گاگینز (Walton Goggins)، الا پورنل (Ella Purnell) و کایل مک‌لاکلن (Kyle MacLachlan) نیز از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در سریال «فال‌اوت» تایید شده است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد داستان این سریال در دسترس نیست.

جاناتان نولان علاوه بر اینکه نویسنده سریال خواهد بود، قسمت ابتدایی آن را نیز کارگردانی می‌کند. فعلا نیز سرویس آنلاین آمازون تاریخی برای پخش این سریال اعلام نکرده است.

منبع: ign

CarddragonDARKSIRENmahdi12345BehzaaadTitanfallChiefعموی دلهاPlaystation TBoogimanesmaaielEllie Miller????farshadxMohsenj74علیTUPACbiomax

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا