هاست پرسرعت
بازی

اولین تصویر فیلم Deadpool 3 هیو جکمن در لباسی کلاسیک را نشان می‌دهد

اولین تصویر فیلم Deadpool 3 هیو جکمن در لباسی کلاسیک را نشان می‌دهد

به تازگی تصویری از فیلم Deadpool 3 منتشر شده که در آن، ددپول در کنار ولورین با لباسی کلاسیک دیده می‌شود.

تبلیغات

فیلم ددپول ۳ (Deadpool 3) یکی از فیلم‌های مورد انتظار به شمار می‌رود که قرار است اتفاقات آن در دنیای سینمایی مارول جریان داشته باشد و همین نیز هایپ و هیجان برای آن را دو چندان می‌کند. این فیلم بار دیگر با حضور رایان رینولدز در نقش ددپول است و هیو جکمن نیز در آن نقش ولورین را بازآفرینی می‌کند.

فیلمبرداری فیلم «ددپول ۳» در جریان است و همین نیز باعث شده تا تصاویری از آن منتشر شوند. به تازگی تصویری از این فیلم منتشر شده که ددپول را در کنار هیو جکمن نشان می‌دهد. نکته جالب‌توجه در این تصویر لباسی است که هیو جکمن بر تن دارد. شخصیت لوگان این لباس زرد رنگ را برای چندین دهه در کتاب‌های کمیک بر تن داشته ولی ولورین هیچ گاه در دنیای لایو اکشن با چنین ظاهری دیده نشده است.

فیلم Deadpool 3 "اولین تصویر فیلم Deadpool 3 هیو جکمن در لباسی کلاسیک را نشان می‌دهد"
فیلم Deadpool 3

شاون لوی که سکان کارگردانی فیلم «ددپول ۳» را در دست دارد، به تازگی در اکانت رسمی خودش در اینستاگرام این تصویر را منتشر کرده است تا همکاری بین رایان رینولدز و هیو جکمن در نقش‌های نمادین ددپول و ولورین را رسمی کند، آن هم پس از اینکه بیننده‌ها سال‌ها مشتاق تماشای این دو در کنار یکدیگر بودند.

در حال حاضر جزئیات مربوط به داستان فیلم «ددپول ۳» مخفی نگه داشته شده اما این احتمال می‌رود که این اثر تازه از دنیای سینمایی مارول به زمین‌های مختلف بپردازد، چراکه هنوز شخصیت‌های ایکس من به صورت رسمی به دنیای سینمایی مارول معرفی نشدند.

علاوه بر حضور دوباره هیو جکمن در نقش ولورین، جنیفر گارنر نیز قرار است پس از تقریبا بیست سال بار دیگر نقشش را به عنوان الکترا بازآفرینی کند. او نقش الکترا را در فیلم دردویل (Daredevil) در کنار بن افلک ایفا کرده بود.

فیلم «ددپول ۳» برای اکران در تاریخ ۳ ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

CatalystunitedDARKSIRENDark.Elden-LordPop_StarEzio (Spider-Man Edition)Artin_Gamearlul-bookagha mahanStar Lordمُسکن آنفولانزای نیویورکی!shSepehrLalomeysambKratosهیچUNCLE ARTURBlack Swordsmanآقای کلوند عزیزmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا