هاست پرسرعت
بازی

اولین سریال از دنیای مرد عنکبوتی سونی اعلام شد

اولین سریال از دنیای مرد عنکبوتی سونی اعلام شد

کمپانی سونی به تازگی از توسعه دنیای مرد عنکبوتی خودش به دنیای سریال خبر داده و اولین سریال را نیز معرفی کرده است.

کمپانی سونی در سال‌های اخیر سعی در خلق دنیایی سینمایی بر محوریت شخصیت‌های مرتبط با مرد عنکبوتی داشته است و در همین راستا نیز چندین فیلم همچون دو فیلم ونوم (Venom) را ساخته است.

حالا این کمپانی سعی دارد تا حوزه فعالیت خودش را به دنیای سریال گسترش بدهد و در همین راستا نیز قرار است سریال سیلک (Silk) را بسازد. این سریال برای بیش از یک سال در دست توسعه قرار داشته و حالا قرار است از سرویس آنلاین آمازون پرایم پخش شود.

سریال «سیلک» همانطور که از نامش پیدا است، داستانی شخصیتی به همین نام را دنبال می‌کند که نام اصلی‌اش سیندی مون است. در ابتدا قرار بود فیلمی بر اساس این شخصیت ساخته شود اما در نهایت این پروژه به یک سریال تغییر کرده است.

تایید شده که سریال «سیلک» به عنوان اولین سریال از دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی قرار است تحت عنوان سیلک: جامعه عنکبوتی (Silk: Spider Society) ساخته و از سرویس آنلاین آمازون پرایم پخش شود.

تبلیغات

آنجلا کانگ (Angela Kang) که سابقه فعالیت در سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) را در کارنامه خودش دارد، قرار است مدیریت اجرایی سریال «سیلک: جامعه عنکبوتی» را برعهده داشته باشد. این سریال علاوه بر سرویس آمازون، از سرویس آنلاین تازه تاسیس MGM+ نیز پخش خواهد شد.

اندرو گارفیلد - فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (The
دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی

آنجلا کانگ در مورد ساخت سریال «سیلک: جامعه عنکبوتی» می‌گوید:

من از پیوستن به این سریال و همکاری با استودیو آمازون برای این بخش از کارنامه هنری خودم بسیار هیجان‌زده‌ام. من بسیار خوشحال هستم که می‌توانم با این تیم خلاق همکاری کنم و اولین سریال از این دنیای سینمایی بر اساس ابرقهرمانی کره‌ای آمریکایی به نام سیلک را برای مخاطبان بسازم.

کمپانی سونی حق استفاده از بیش از ۹۰۰ کاراکتر مرتبط به شخصیت عنکبوتی و بر اساس کمیک‌های مارول را در اختیار دارد و مطمئنا علاوه بر شخصیت سیلک، کاراکترهای دیگری نیز در سریال «سیلک: جامعه عنکبوتی» به تصویر کشیده خواهند شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد داستان و همچنین تاریخ پخش این سریال در دست نیست.

منبع: اسکرین رنت

Mohsenj74Max22BoogimanEzio Auditore da FirenzeLonesome guyامیرPouya

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا