هاست پرسرعت
بازی

اولین واکنش‌ها به سریال Andor از دنیای جنگ ستارگان | متفاوت و جذاب

اولین واکنش‌ها به سریال Andor از دنیای جنگ ستارگان | متفاوت و جذاب

منتقدان اولین واکنش‌های خود نسبت به سریال Andor از دنیای جنگ ستارگان را منتشر کردند و به ستایش این اثر پرداختند.

سریال اندور (Andor) چهارمین سریال لایو اکشن از دنیای جنگ ستارگان به شمار می‌رود که قرار است روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شود. این سریال پیش‌درآمدی برای فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) است.

در این سریال، دیگو لونا (Diego Luna) بار دیگر نقشش به عنوان کاسین اندور را بازآفرینی می‌کند. در کنار او نیز بازیگران دیگری همچون استلان اسکاشگورد (Stellan Skarsgård)،‌ آدریا آرجونا (Adria Arjona)،‌ فارست ویتاکر (Forest Whitaker) و فیونا شاو (Fiona Shaw) حضور دارند.

به تازگی منتقدان نظرات اولیه خودشان در مورد فصل اول سریال «اندور» را منتشر کردند که اکثر آن‌ها به ستایش این سریال مهیج و جاسوسی پرداختند. در ادامه این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید.

بهترین سریال‌های پاییز و زمستان ۲۰۲۲

باب کیز:

طراحی تولید باکیفیت، مکان‌های واقعی و همچنین کاراکترهای سرزنده باعث شدند تا سریال «اندور» فوق‌العاده باشد. این سریال یکی از بهترین سریال‌های جنگ ستارگان به شمار می‌رود و این فرنچایز نیاز مبری به چنین اثری داشته است.

تبلیغات

آلیشا گراوسو:

کاسین اندور نسبت به دیگر شخصیت‌های اصلی سریال‌های جنگ ستارگان بسیار متفاوت است. او حیله‌گر و کلاهبردار است و همین نیز باعث جذاب‌تر شدن سریال «اندور» شده است. دیگو لونا و استلان اسکاشگورد نقش‌آفرینی فوق‌العاده‌ای داشته‌اند.

اریک دیویس:

چهار قسمت ابتدایی فصل اول سریال «اندور» را دیدم و عاشق رویکرد ساده‌تر آن نسبت به دیگر سریال‌ها شدم. این سریال درام و جنایی نسبت به دیگر آثار طنز کمتری دارد و متفاوت به نظر می‌رسد.

مریدث لافتوس:

پس از تماشای چهار قسمت ابتدایی، واقعا تحت تاثیر داستان قرار گرفتم، داستانی که پر از کاراکترهایی با اخلاقیات و انگیزه‌های مبهم است. فیلمبرداری بسیار زیبا نیز جذابیت این اثر را دو چندان کرده است.

آندرس کابررا:

داستان سریال «اندور» سریع، لایه لایه و جاسوسی است و به جای اینکه به سکانس‌های اکشن عجولانه بپردازد، بیشتر روی بررسی کاراکترها تمرکز دارد. این اثر نسبت به دیگر سریال‌های جنگ ستارگان از لحاظ درون مایه تفاوت دارد اما همین تفاوت باعث بهتر شدن آن شده است.

LaughingPlace:

لوکاس‌فیلم و دیزنی با سریال «اندور» حرکتی جسورانه انجام داده‌اند. این سریال درامی آهسته را در پیش گرفته و مدتی طول می‌کشد که مسیر خودش را پیدا کند اما پس از آن،‌ بسیار لذت‌بخش می‌شود. این اثر بسیار ظریف است و نسبت به دیگر آثار جنگ ستارگان از لحاظ درون مایه متفاوت است.

سریال «اندور» برای فصل دوم تمدید شده که همانند فصل اول ۱۲ قسمت خواهد داشت. پخش فصل اول سریال از تاریخ ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع می‌شود. در روز ابتدایی، سه قسمت اول عرضه شده و بقیه قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

منبع: اسکرین رنت

meysambDARKSIRENKnightLonesome guyEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا