هاست پرسرعت
بازی

اولین واکنش‌ها به سریال The Last of Us | بهترین اقتباس از بازی‌ها

اولین واکنش‌ها به سریال The Last of Us | بهترین اقتباس از بازی‌ها

سرانجام اولین واکنش منتقدان به سریال The Last of Us منتشر شده که نوید سریالی جذاب و تماشایی را می‌دهند.

تبلیغات

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) اقتباسی از بازی‌هایی به همین نام از کمپانی ناتی داگ به شمار می‌رود و با اینکه تلاش‌های بسیاری برای ساخت اقتباسی بر اساس این بازی‌ها در طول سال‌ها وجود داشت اما در نهایت، این شبکه اچ‌بی‌او بود که توانست این پروژه را به سرانجام برساند.

زمان زیادی تا شروع پخش فصل اول سریال «آخرین بازمانده از ما» نمانده و حالا اولین واکنش‌های منتقدان نسبت به این سریال منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

واکنش‌ها به سریال آخرین بازمانده از ما

اولین واکنش‌ها به سریال The Last of Us | بهترین اقتباس از بازی‌ها
سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

راس بونیم – کولایدر:

نیل دراکمن و کریگ مازین توانستند تا این داستان فراموش‌نشدنی را به شکلی غنی‌تر و تاثیرگذارتر به نمایش بگذارند و به ما اجازه بدهند تا وارد این جهان جذاب شویم و در کنار این کاراکترها زندگی کنیم.

گریم گاتمن – اسکرین رنت:

سریال «آخرین بازمانده از ما» یک حماسه احساسی و گسترده است که توانسته روح بازی‌ها را درون خودش جای بدهد و به شکلی شگفت‌انگیز و باارزش داستان را گسترده‌تر کند.

سایمون کاردی – IGN:

سریال «آخرین بازمانده از ما» محصول شبکه اچ‌بی‌او اقتباسی خیره‌کننده به شمار می‌رود که مطمئنا می‌تواند بیننده‌های تازه را به وجد بیاورد و در عین حال، جزییات بیشتری در اختیار کسانی قرار بدهد که با داستان جوئل و الی آشنا هستند.

جن پارک – واشنگتن پست:

سریال «آخرین بازمانده از ما» به بازی‌ها وفادار باقی مانده و به همان اندازه آن‌ها تاثیرگذار است. سرانجام، سریال اقتباسی دقیقی از بازی‌ها ساخته شد.

دنیل فینبرگ – هالیوود ریپورتر:

سریال «آخرین بازمانده از ما» بدون شک بهترین اقتباس سریالی ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی تا به امروز به شمار می‌رود.

مارک دیلینی – گیم‌اسپات:

سریال جدید شبکه اچ‌بی‌او در بیشتر موارد به بازی‌ها وفادار باقی مانده اما زمانی که عمدا از مسیر خارج می‌شود و سعی در گسترش داستان دارد، بسیار بهتر و خارق‌العاده‌تر می‌شود.

تبلیغات

راب لین – رادیوتایمز:

سریال «آخرین بازمانده از ما» نه تنها یک اقتباس بسیار عالی است بلکه بدون توجه به بازی‌ها نیز فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

دیس جانستون – اینورس:

سریال «آخرین بازمانده از ما» حتی از بازی‌ها نیز بهتر است.

ادموند ترن – گیمزهاب:

سریال «آخرین بازمانده از ما» در عین اینکه به منابع قوی خودش وفادار باقی مانده، موارد منحصربه‌فردی را نیز اضافه کرده که جذاب هستند.

KHEDER_Pro_GamerAxebangerAli_pxPARASITE EVE 2خستهThe.Last.DragonMax22babhachibikenpachiA SlashUNCLE ARTURSoul of darknesshalkerChiefGrandWardenNathan DrakeABDVDKfidoMsadeq361more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا