هاست پرسرعت
خودرو

اولین کارواش و دیتیلینگ آکورا NSX در 22 سال گذشته را تماشا کنید!

اولین کارواش و دیتیلینگ آکورا NSX در 22 سال گذشته را تماشا کنید!

یک دستگاه آکورا NSX جذاب که به مدت ۲۲ سال در انباری پارک شده بود اولین کارواش خود را تجربه کرده است.
اولین کارواش و دیتیلینگ آکورا NSX در 22 سال گذشته را تماشا کنید!

آکورا تنها حدود ۱۲۵۰ دستگاه از NSX را در سال ۱۹۹۲ تولید کرده و حدود ۴۰۰ دستگاه آن‌ها دارای رنگ بدنه سفید گرند پری و کابین مشکی بوده‌اند. یکی از همین خودروها به مدت ۲۲ سال در یک انباری باقی مانده و طبیعی است که روی بدنه آن گردوخاک زیادی وجود داشته باشد. هم‌اکنون مالک خودرو به دنبال فروش NSX خود است و می‌خواهد قبل از تحویل آن به مالک جدید فرایند دیتیلینگ جامعی را پیاده سازد.

برای این مأموریت لاری کاسیلا انتخاب شده است. تیم موردبحث کار خود را با شست و شوی ساده شروع می‌کند تا آلودگی‌ها از روی بدنه پاک شود؛ اما این کارواش اولیه برای تمیزی کامل خودرو کافی نیست و کنار رفتن گردوخاک از روی بدنه برخی مشکلات دیگر در کابین نمایان می‌شود. قرار گرفتن خودرو در معرض هوای پایدار باعث شده کپک سفید روی بسیاری از سطوح داخلی NSX از جمله صندلی‌ها، فرمان و داشبورد بنشیند.

با اینکه مالک خودروی خود را پلمپ کرده اما رطوبت وارد کابین شده و آسیب خود را وارد کرده است. حتی کف‌پوش نیز کپک زده است هرچند کاسیلا با مهارت‌های بالای خود این مشکلات را رفع می‌کند. رنگ تمیز خودرو نشانه‌هایی از استهلاک را دارد و نیازمند اصلاح و پولیش‌کاری است. در برخی نقاط ضخامت رنگ کم شده اما در نهایت شاهد رفع مشکلات بدنه و برق زدن رنگ سفید آکورا NSX هستیم. تلاش‌های زیاد کاسیلا شاید به مالک خودرو در فروش NSX کمک نماید. تمیزکاری و دیتیلینگ کامل مخصوصاً در مواردی همچون آکورای موردبحث نیازمند چیزی فراتر از یک کارواش ساده است تا به این ترتیب از حذف کامل کپک‌ها و ریکاوری رنگ خودرو اطمینان حاصل شود. هیچ‌کسی خواهان صرف وقت و هزینه برای راندن خودرویی جذاب اما آلوده به قارچ و کپک نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا