هاست پرسرعت
بازی

اپل فیلم Causeway با بازی جنیفر لارنس را می‌سازد

اپل فیلم Causeway با بازی جنیفر لارنس را می‌سازد

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس اعلام کرده که حقوق ساخت و پخش فیلم Causeway با بازی جنیفر لارنس را خریداری کرده است.

فیلم گذرگاه (Causeway) جدیدترین فیلمی است که توسط سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس ساخته می‌شود. آن‌ها بازیگر برنده جایزه اسکار یعنی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) را برای نقش‌آفرینی در این اثر انتخاب کرده‌اند. لارنس علاوه بر بازیگری، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز خواهد بود.

لیلا نوگباور (Lila Neugebauer) که بیشتر در زمینه کارگردانی تئاتر و سریال‌های تلویزیونی فعالیت داشته، سکان کارگردانی فیلم «گذرگاه» را در دست دارد. نگارش فیلم‌نامه فیلم نیز برعهده آتوسا مشفق (Ottessa Moshfegh)، لوک گوبل (Luke Goebel) و الیزابت سندرز (Elizabeth Sanders) است.

علاوه بر جنیفر لارنس، دیگر بازیگری که حضورش در فیلم «گذرگاه» تایید شده، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) است که بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال آتلانتا (Atlanta) شناخته می‌شود. او قبلا در فیلم دیگری از سرویس اپل یعنی فیلم قطار سریع‌السیر (Bullet Train) در کنار برد پیت (Brad Pitt) بازی کرده است.

فیلم «گذرگاه» یکی دیگر از آثار اوریجینال سرویس اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود و داستان آن در مورد سربازی است که به خانه‌اش در نیواورلئانز باز می‌گردد و سعی دارد با زندگی عادی خود وفق پیدا کند.

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس فیلم‌های اوریجینال بسیار خوبی را تولید کرده است که نمونه برجسته آن نیز فیلم کودا (CODA) است که در مراسم اسکار توانست سه جایزه اسکار از جمله جایزه بهترین فیلم سال را بدست بیاورد. این برای اولین بار بود که یک سرویس آنلاین جایزه بهترین فیلم سال را کسب کرد.

جنیفر لارنس برای مدتی بود که از بازیگری فاصله گرفته بود ولی در نهایت در سال ۲۰۲۱ میلادی با فیلم بالا را نگاه نکن (Don’t Look Up) به این عرصه بازگشت. حالا او فیلم جدیدی به نام «گذرگاه» را در دست توسعه دارد. در حال حاضر تاریخی برای اکران این فیلم تعیین نشده اما بنابر گفته‌ها، این فیلم برای اکران و پخش در سال جاری میلادی در نظر گرفته شده است.

منبع: movieweb

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا