هاست پرسرعت
بازی

ایدۀ خالق Breaking Bad برای ساخت بازی اقتباسی با الهام از GTA

ایدۀ خالق Breaking Bad برای ساخت بازی اقتباسی با الهام از GTA

اگر لیستی از بهترین سریال‌های جهان داشته باشیم، نام Breaking Bad قطعاً در آن به چشم می‌خورد، اما مانند بسیاری از سریال‌های محبوب دیگر، در صنعت بازی‌های ویدیویی چندان توجهی به آن نشده است.

خالق سریال Breaking Bad، وینس گیلیگان (Vince Gilligan)، به‌تازگی دربارۀ بازی‌های احتمالی و ایدۀ ساخت بازی‌ای مانند Grand Theft Auto از مجموعه‌ی تلویزیونی Breaking Bad که در گذشته مطرح کرده بود صحبت کرد.

Breaking Bad و سریال پیش‌درآمد آن، یعنی Better Call Saul، از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی ساخته شده، دارای محصولات به‌شدت سودآور و حتی یک فیلم سینمایی نتفلیکس (Netflix) هستند. با در نظر گرفتن این موفقیت‌ها، عجیب است که AMC، پیش از این به شیردوشی آن نپرداخته است. در طول سال‌ها، طرفداران به چگونگی یک بازی Breaking Bad فکر می‌کردند و ظاهراً، تنها آن‌ها نبودند که ایده‌های مختلف برای این مدیوم را در ذهن می‌پروراندند.

به‌تازگی در مصاحبه‌ای در پادکست Inside the Gilliverse، خالق مجموعه‌های Breaking Bad و Better Call Saul، آقای وینس گیلیان، دربارۀ ایدۀ یک بازی ویدیویی در دنیای این مجموعه بحث کرد. گیلیان اشاره کرد که تلاش‌های بسیاری برای ساخت بازی از Breaking Bad صورت گرفته است، ولی قابل‌توجه‌ترین مثال آن، این بود که گیلیان در گذشته، ایدۀ ساخت بازی‌ای از Breaking Bad در دنیایی مانند Grand Theft Auto را مطرح کرد و با این وجود که عملی نشد، فکر می‌کند که هنوز با عقل جور در می‌آید.

همچنین، به نظر می‌رسید که می‌خواست Rockstar Games روی آن کار کند، اما از آن جهت که خیلی با دنیای گیمینگ آشنایی نداشت، صحبت‌هایش چندان واضح نبود. گیلیان همچنین، متذکر شد که این تیم در دوره‌ای، روی یک بازی Playstaion VR مشغول به کار بوده است، ولی این بازی کنار گذاشته شد.

تبلیغات

گیلیان در این مصاحبه گفت:

من زیاد اهل بازی‌های ویدیویی نیستم، اما هیچکس نیست که Grand Theft Auto رو نشناسه. یادمه به همکارها که الان داخل Apple کار می‌کنند و در ابتدا ایدۀ ساخت سریال Breaking Bad رو تأیید کرده بودند گفتم: «مالک Grand Theft Auto کی هست؟ میشه یه مشابه اون رو داشت، یه بازی Breaking Bad درست کرد؟» هنوز به نظرم با عقل جور در میاد! اون ایده هیچوقت به ثمر نرسید. تلاش‌های زیادی برای ساخت بازی صورت گرفت، بعضی‌ از اون‌ها به نحوی تونستن وارد بازار بشن. ما سعی کردیم یک تجربۀ واقعیت مجازی با هدست Playstation VR ایجاد کنیم. یه بازی موبایل درست کردیم که برای مدت کمی دوام آورد.

گیلیان ادامه داد و گفت که این تیم سه یا چهار بازی ویدیویی مختلف را روی میز کار آورد، اما هیچوقت منتشر نشدند. او اشاره کرد که ساخت بازی‌ها بسیار سخت و پرهزینه است، اما علاوه بر آن، تیم سازندۀ سریال نیز خیلی دربارۀ برند Breaking Bad محافظ‌کارانه عمل می‌کند. با متذکر شدن این موارد، او گفت که طرفداران، زیاد منتظر یک بازی از Breaking Bad نباشند، با متذکر شدن این‌که آن‌ها نمی‌خواهند بازی‌ای مثل ET Atari بدنام بسازند.

به نظر شما کدام استودیو می‌تواند فضای جنایی درام خلق شده توسط وینس گیلیگان را در قالب یک بازی ویدیویی عالی به تصویر بکشد؟

The OutsiderMahyarMsmDr.PyroReversepointInvisible bearded userWhy are we so blind to seeAlbertmeysambامیر گیمرArmin Ezativitto corleoneSquatlatex2Mr.BadGuyEMPEROR NIMA SHAMSㄒ卄乇 Ҝ几丨Ꮆ卄ㄒZahragamer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا