هاست پرسرعت
بازی

ایمان اسفندی به جمع بازیگران سریال Ahsoka اضافه شد

ایمان اسفندی به جمع بازیگران سریال Ahsoka اضافه شد

ایمان اسفندی قرار است در سریال Ahsoka از دنیای جنگ ستارگان نقش ازرا بریجر را به تصویر بکشد.

ایمان اسفندی (Eman Esfandi) اخیرا در فیلم شاه ریچارد (King Richard) نقش‎‌آفرینی کرده و حالا قرار است در سریال جدید دنیای جنگ ستارگان به نام سریال آسوکا (Ahsoka) نقش شخصیت ازرا بریجر را به تصویر بکشد.

ازرا بریجر یکی از شخصیت‌های بسیار محبوب در سریال انیمیشنی جنگ ستارگان: شورشیان (Star Wars: Rebels) به شمار می‌رود و قرار است برای اولین بار به صورت لایو اکشن در سریال «آسوکا» به تصویر کشیده شود.

در سریال «آسوکا»، رزاریو داوسون (Rosario Dawson) قرار است بار دیگر نقش جدای سابق آسوکا تانو را بازی کند. در کنار او نیز ناتاشا لیو بوردیزو (Natasha Liu Bordizzo) در نقش خلبان و هنرمند مندلورینی به نام سابین رن حضور خواهد داشت.

تبلیغات

شایعاتی نیز از حضور شخصیت هرا سیندولا در سریال «آسوکا» وجود دارد. اگر این شایعات واقعیت داشته باشند، پس در سریال «آسوکا» برای اولین بار خدمه پرواز سفینه Ghost در یک اثر لایو اکشن کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead)، ری استیونسون (Ray Stevenson) و ایوانا ساخنو (Ivanna Sakhno) از جمله دیگر بازیگران حاضر در سریال «آسوکا» هستند. این احتمال وجود دارد که هیدن کریستنسن (Hayden Christensen) نیز بار دیگر نقشش به عنوان آناکین اسکای‌واکر را در این سریال بازآفرینی کند.

منبع: gamespot

❾❻︵✎﹏ȏṃıԀsauronAdameysambvahid gamerA man who lives at end of the world(Squatlatex(Old man edition

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا