هاست پرسرعت
بازی

اینسامنیاک: Marvel’s Spider-Man 2 هنگام عرضه بهتر به نظر می‌رسد

اینسامنیاک: Marvel’s Spider-Man 2 هنگام عرضه بهتر به نظر می‌رسد

اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) می‌گوید که عنوان Marvel’s Spider-Man 2، در زمان انتشار «حتی بهتر به نظر خواهد رسید». پس از تریلر داستانی اخیر، تصاویر جدیدی نیز برای دنباله مورد انتظار این ابرقهرمان منتشر شده است.

تبلیغات

به تازگی در کامیک‌کان سن دیگو، استودیوی سازنده، یعنی اینسامنیاک گیمز، تریلر داستانی جدیدی را برای Marvel’s Spider-Man 2 به نمایش گذاشت و نگاهی دیگر به چگونگی شکل‌گیری دنباله مورد انتظار و همچنین مدل‌های جدید و به‌روز شده بسیاری از مهم‌ترین بازیگران داستان داشت.

از نظر بصری، این بازی قطعاً نسبت به آنچه که تاکنون نشان داده شده، بهبود زیادی را تجربه کرده است و به گفته توسعه‌دهنده، تا زمان عرضه نهایی، حتی بهتر هم به نظر خواهد رسید.

مدیر بخش اجتماعی و بازاریابی اینسامنیاک اخیراً در توییتر و در پاسخ به توییتی که به مدل‌های جدید و به‌روز شده چهره برخی از شخصیت‌های اصلی بازی اشاره می‌کرد، گفت که «بازی حتی با عرضه، بهتر هم خواهد شد».

اگرچه افت گرافیکی چیزی است که بازیکنان اغلب مجبور می‌شوند با نسخه‌های متعدد آن کنار بیایند، اما عناوین فرست‌پارتی سونی به طور کلی سابقه‌ای درخشان در بهبود جلوه‌های بصری خود در زمان عرضه دارند، بنابراین طرفداران خوشحال خواهند شد اگر بدانند که اینسامنیاک نیز قرار است از این قاعده پیروی کند.

در همین حال، اسکرین‌شات‌های جدیدی از بازی نیز فاش شده که افرادی مانند مایلز، پیتر، هری و نورمن آزبورن را نشان می‌دهد. می‌توانید این تصاویر را در پایان بررسی کنید.

اینسامنیاک در کنار جدیدترین تریلر بازی، جزئیات جدیدی را نیز در مورد داستان و برخی از شخصیت‌های کلیدی آن و همچنین نحوه گسترش مکانیک گشت‌و‌گذار در جهان بازی اعلام کرده است.

Marvel’s Spider-Man 2 در ۲۰ اکتبر (۲۹ شهریور) برای PS5 عرضه خواهد شد. سونی همچنین اخیراً یک باندل محدود از این بازی را برای PS5 معرفی کرد.

منبع: GamingBolt

77ÆMIRIÆLIStar LordŴILliAmBARLOG HAS NO LIMITSKieblackMehdi_Morgansobi waltSepehrGhostred-eyed Banished Knightققنوس آسمانKRATOS THE GREATMax22Kratosاوردک تک تک ورژن ۴.۳مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Immortal Spartanهادی صفائیمحمدامین حیدریmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا