هاست پرسرعت
بازی

بابی کوتیک: رابطه اکتیویژن با پلی استیشن تحت تاثیر رفتار شرکت سونی قرار نخواهد گرفت

بابی کوتیک: رابطه اکتیویژن با پلی استیشن تحت تاثیر رفتار شرکت سونی قرار نخواهد گرفت

بابی کوتیک، مدیرعامل شرکت اکتیویژن بلیزارد می‌گوید با وجود رفتار سونی در گفت‌وگو با سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) درباره‌ی معامله‌ی خرید این شرکت توسط مایکروسافت، رابطه‌ی اکتیویژن و پلی استیشن ادامه‌دار خواهد بود. در یک نامه با عنوان «به‌روزرسانی ماه مارس درباره‌ی معامله با مایکروسافت»، کوتیک به ادعای سونی مبنی‌بر احتمال عرضه‌ی نسخه‌های مشکل‌دار و پر از باگ آثار اکتیویژن روی کنسول‌های پلی استیشن جواب داده است.

در این نامه آمده که کوتیک از اینکه سونی حتی درباره‌ی انتشار نسخه‌های ناقص بازی‌های اکتیویژن توسط مایکروسافت روی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 فکر می‌کند، شگفت‌زده شده است. او همچنین رفتار سونی در این معامله حقوقی را ناامیدکننده خوانده است: «سونی حتی پذیرفته که درباره یک توافق Call of Duty نگران نیست و تنها می‌خواهد ادغام ما صورت نپذیرد. واضح است این از یک شریک تقریبا سی‌ساله ناامیدکننده است».

درعین‌حال او می‌گوید اقدامات سونی روی رابطه‌ی طولانی‌مدت اکتیویژن بلیزارد کینگ با پلی استیشن تأثیرگذار نخواهد بود. ممکن است دلیل اصلی حفظ شدن ارتباط این دو شرکت همان‌طور که در ماه مارس گفته شده بود، درآمدزایی بالای اکتیویژن بلیزارد از سونی به‌خصوص درمقایسه با ایکس باکس باشد. درنهایت کوتیک از تایید این معامله توسط کمیسیون تجارت منصفانه ژاپن ابراز خوشنودی کرد. او به همکاری با ادارات تنظیم رقابت آمریکا و انگلیس ادامه خواهد داد تا این معامله تایید شود.

گفتنی است به‌تازگی سازمان CMA نتایج اولیه تحقیقات خود را به‌روزرسانی کرد. سازمان نام‌برده توضیح داد که دیگر باور ندارد این معامله باعث کاهش رقابت چشم‌گیر در انگلیس خواهد شد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا