بازتولید تویوتا FJ با پیشرانه 8 سیلندر شورولت معرفی شد

بازتولید تویوتا FJ با پیشرانه 8 سیلندر شورولت معرفی شد

شرکت ECD دیزاین که متخصص ارتقا و بازسازی لندرور دیفندر است از تویوتا FJ رستومود خود با پیشرانه ۸ سیلندر شورولت رونمایی کرد.


این کمپانی کار خود را با ارتقا و بازسازی لندرور دیفندرهای قدیمی شروع کرده اما تویوتا FJ نیز به عنوان جدیدترین پروژه‌اش همخوانی کاملی با سایر محصولاتش دارد. از دیگر محصولات عرضه شده ECD دیزاین می‌توان به رنجرور، جگوار ای تایپ و فورد موستانگ اشاره کرد.

نیروبخش تویوتا FJ رستومود ECD دیزاین پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری شورولت است که با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری دارد. این شرکت همچنین سیستم سوخت‌رسانی را با لوله‌های فولاد ضدزنگ ارتقا داده و یک سیستم اگزوز از همان جنس را نیز در نظر گرفته است. به لیست بهبودهای FJ موردبحث باید اکسل‌های هوی دیوتی، سیستم تعلیق بهینه شده، سیستم خنک کاری آلومینیومی و ترمزهای دیسکی قوی‌تر را افزود.

داخل کابین تویوتا FJ رستومود شاهد داشبورد رنگی مشابه با بدنه هستیم. رانندگان پیش چشمان خود غربیلک فرمان مومو را شاهد خواهند بود و روی صندلی چرمی با دوخت ویژه خواهند نشستند. این خودرو برخلاف نسخه استاندارد از تجهیزات بیشتری همچون متریال ایزوله کننده گرما و صدا، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی پریمیوم با چهار بلندگو، اتصال بلوتوث، دوربین دنده‌عقب، چهار درگاه شارژ USB و سیستم هشدار سود می‌برد.

خریداران می‌توانند گزینه رنگ کاملاً براق بدنه و همچنین رینگ‌های ۱۶ اینچی گوناگون را سفارش دهند. علاوه بر این امکان انتخاب پوشش چرم مختلف با الگوهای متنوع نیز وجود دارد. همچنین پوشش داخلی سقف هم در رنگ‌های مشکی، خاکستری و بژ عرضه می‌شود. ECD دیزاین اولین نسخه از تویوتا FJ رستومود را در سه‌ماهه سوم امسال تولید خواهد شد و انتظار می‌رود اولین نمونه‌های آن از سه‌ماهه ابتدایی سال آینده به دست مشتریان برسند. FJ موردبحث در همان خط تولید دیفندر و رنجرور کلاسیک مونتاژ خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل