هاست پرسرعت
خودرو

بازجویی از رئیس اسبق خودروسازی جک به اتهام اختلاس

بازجویی از رئیس اسبق خودروسازی جک به اتهام اختلاس

آن جین رئیس اسبق شرکت چینی جک JAC به خاطر اتهامات مربوط به اختلاس در حال بازجویی است.

این مدیر ارشد که در سال ۲۰۲۱ و پس از ۴۶ سال خدمت از خودروسازی دولتی یاد شده بازنشست شد به مدت ۹ سال رئیس جک بوده است. کمیسیون مرکزی بازرسی انضباطی چین می‌گوید آن جین با اتهامات جدی درباره نقض قوانین روبرو شده هرچند این کمیسیون اشاره‌ای به جزئیات نکرده است. شرکت جک نیز به پرسش رسانه‌ها درباره وضعیت این مدیر ارشد پاسخی نداده است.

همان‌طور که می‌دانید جک با شرکت‌های فولکس‌واگن آلمان و نیو چین همکاری‌های گسترده‌ای دارد. این خودروساز در سال ۲۰۱۷ جوینت ونچری مشترک با فولکس‌واگن به منظور تمرکز روی خودروهای برقی تشکیل داد و ژرمن‌ها نیز سه سال بعد و پس از تغییر قوانین کنترل بخش بیشتر سهام این جوینت ونچر را در دست گرفتند. یکی از سخنگوهای فولکس‌واگن اظهار داشته بازجویی از رئیس اسبق چین تأثیری روی فعالیت‌های این شرکت و طرف چینی نخواهد داشت.

جک همچنین همکار نیو چین در تولید محصولاتش است. نیو در دسامبر اعلام کرد برخی از کارخانه‌های جک را خریداری خواهد کرد. این شرکت نیز اعلام کرد اتفاقات مربوط به رئیس اسبق جک تأثیری روی همکاری‌ها با این برند نداشته است. باید منتظر ماند و دید در آینده سرنوشت آن جین چه خواهد بود و آیا اتهامات او اثبات می‌شود یا خیر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۷ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا