هاست پرسرعت
بازی

بازسازی Silent Hill 2 در پلی استیشن 5 صفحه‌ی بارگذاری ندارد

بازسازی Silent Hill 2 در پلی استیشن 5 صفحه‌ی بارگذاری ندارد

عنوان Silent Hill 2 Remake از سایر ویژگی‌های این کنسول نظیر Haptic Feedback ،Adaptive Triggers و صدای سه‌بعدی نیز بهره خواهد برد.

استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) در وبلاگ پلی استیشن اعلام کرد که این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین 5 (Unreal Engine) ساخته می‌شود. سازندگان علاوه بر استفاده از فناوری‌هایی چون Nanite و Lumen برای واقع‌گرایانه کردن نورپردازی و محیط‌های بازی، از ضبط حرکات (Motion Capture) نیز بهره می‌برند تا به گفته‌ی خودشان «باکیفیت‌ترین چهره‌های تاریخ این مجموعه» را خلق کنند. در کنار موارد مذکور، بازسازی Silent Hill 2 بسیاری از ویژگی‌های مخصوص پلی استیشن 5 را هم پشتیبانی می‌کند.

نخستین مورد، هارد اس‌اس‌دی این کنسول است که با انتقال داده‌ها به سریع‌ترین شکل ممکن، باعث می‌شود شاهد هیچگونه صفحه‌ی بارگذاری نباشیم. در نتیجه‌ی آن، بازی‌بازان می‌توانند بی‌وقفه در جهان Silent Hill به کاوش بپردازند. صدای سه‌بعدی دیگر ویژگی‌ای است که پشتیبانی می‌شود و بازی‌بازان را از محل دقیق تولید اصوات موجود در محیط آگاه می‌کند. همچنین، موتور صداگذاری WWise باعث می‌شود افراد احساس کنند درون بازی قرار دارند.

تبلیغات

دو قابلیت دسته‌ی دوال سنس یعنی Haptic Feedback و Adaptive Triggers در این عنوان استفاده می‌شوند، اما متوش لنارت (Mateusz Lenart) جزئیات آن را اعلام نکرده است. به نظر می‌رسد که گروه سازنده برنامه‌های خلاقانه‌ای در رابطه با این مورد دارد، اما قصد ندارد فعلاً آن‌ها را فاش کند.

تاریخ انتشار بازسازی Silent Hill 2 هنوز مشخص نیست، اما پلتفرم مقصد آن رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 5 خواهد بود. شایان ذکر است که فرآیند ساخت این عنوان هنوز به پایان نرسیده است و انحصار عرضه‌ی آن برای کنسول پلی استیشن 5، 12 ماه به طول می‌انجامد.

برای مشاهده‌ی تصاویر منتشرشده و سیستم مورد نیاز و پیشنهادی این بازی می‌توانید به این نشانی مراجعه نمایید.

PlayStation Studios PS5Kurospc for everInvisible bearded userSparklingBlueEllie TerminatorKratosRhagar targaryanvahid gamerMr.BadGuyHaj ClankMax22Dr.Pyroهادی صفاییهالک ایرانیSad GamerMohsenj74گیمری عادیامیرAlirezamore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا